En funderare..

Jag och många med mig har garanterat någon gång funderat över om storleken har någon betydelse!
Detta kan tolkas på en rad olika sätt och självklart måste de få göra det.

Jag har kommit på mig själv sitta och fundera över denna fråga allt för många gånger. Nu tror ni säkert att jag är knäpp, men sanningen kan ibland var väldigt underlig!

Det finns alla de möjliga storlekar i denna värld; långa, korta, smala, tjocka, breda, tunna , lagoma ja stora och små... man kan kort sagt säga att det finns en mängd olika former och skepnader. 

Jag har, under den senaste tiden, kommit fram till att jag gillar former som lagoma och korta. De är inte för långa, inte fööör korta, inte för breda inte för tunna..utan helt enkelt lagoma!

Min vapendragare föredrar den långa slanka varianten medan min syster föredrar den mitt i mellan. Jag skulle självklart kunna go on and on about it men det tänker jag inte göra utan jag lämnar det som det är.

Jag har efter denna intressanta(?!) diskussion kommit fram till att storleken på olika människor inte har någon betydelse, inte för mig iaf!;) De kan vara korta, långa, stor eller små, för mig spelar de ingen roll så länge de kan tillföra nått som faller mig i smaken!



" Big Bills Suck - small Bills Don't! "
Vad mer behöver man säga?!

/Åsa- The unexpected is what changes our lives..-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback