Assyriskas storsatsning..

Fotbollslaget Assyriska har efter senaste förlusten beslutat att göra 9 st nyförvärv.

Först skaffar man 2 st judar, eftersom det enligt lag är förbjudet att förfölja dem.

Anfallet förstärks med en neger, en kines och en indian för att bli mer färgstarka.

Som backar värvas 2 bögar för att få mer tryck bakifrån.

Till målvakt värvar man en 40-årig nunna, hon har inte släppt in något på 40 år!

Som reservmålvakt skaffar man en zigenare, de tar ju allt!


Måste bara som en parentes påpeka att jag inte har något emot någon av dessa parter i laget utan tycker bara att det var en riktigt kul story!! Hoppas ingen tar illa upp, det är i varje fall inte min mening!!

Det här laget är väldigt kul att skämta om, iaf enligt många komiker. En av dom är Mårten Andersson, som på Stockholm live för någon vecka sen drog ett skämt som jag bara älskar att använda.

I Assyriska måste det vara svårt att skilja på alla spelar när alla heter nästintill likadant.
Det är "Brorsan", "Brorsan," och "Kompis". Har man riktigt tur stöter man på någon "Eyy vaaa händer".

Detta kan skapa en rad olika problem i t ex ett anfall, tänk er följande:

-Brooorsan passa bollen!!
-Neeej, inte den Broorsan
-Koompis jag är frriii!!
-Eyyy va händer?!

Svårt att få ner denna underbara komikers inlevelse och brytning på en simpel blogg så mitt tips till er är att spana in följande klipp:

http://www.youtube.com/watch?v=etz_MV47uP0

På tal om all denna fotboll så inleder jag min coach karriär imorrn på Kvarna kl. 11.00 mot ÖIF, blir grymt kul!!

/Åsa- You're my sweet little misery..-

Kommentarer
Postat av: Mallan

De där med nunnan tyckte jag var roligast, undra varför :P

Postat av: Åsa

Varför är ja it förvånad att de var din favorit haha ja väntar med spänning på sången där som du ska sjunga för mig;)

2007-03-18 @ 11:09:33
URL: http://chicas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback