Sommar

Tiden går så snabbt att man knappt hänger med själv, vi är redan inne i juni månad och sommaren har anlänt. Idag var vädret lite skakigt stundtals men man känner ändå att årets bästa o härligaste tid är här...

Idag började jag o syrran vårat sommarjobb på pitebo, blev även i år på annelund kändes som ett självklart val med tanke på våran fleråriga rutin. Idag fixade vi till en dunge som för övrigt inte är klar än!! hur mkt skit som helst, klippa, kratta, tömma - klippa, kratta, tömma snacka om variation... Som tur är ska vi bara agera rabattskötare i 2 veckor och sen städa restan, känns helt ok med tanke på pengarna som vi tjänar.



Världens bästa frida har kommit hem från storstan så spenderade lördag kväll med henne, mkt snack att ta igen! Alltid lika skönt att ha dig hemma, du är bäst vännen! Vi satt först hos mig o surrade sen drog vi till roasters för ännu mer surr hehe Sen bjöd lill-ewa upp till fest så vi snippa förbi 2 min för att sen hamn hos åsa på "fest! Kvällen slutade relativt tidigt för oss med tanke på att frida behövdes på biggan dagen efter o jag inte var sugen på utgång.. De hinns med andra ggr i sommar!



Snart bär de av till match, petter ska spela första hemmamatchen på parken, ska bli skoj!! Hoppas de går bra för dom!! Ska hålla alla min två tummar!! Du är BÄST älskling, de vet du :)


Sommaren är kort
det mesta regnar bort
men nu är den här
solen skiner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback