All this time you where pretending...

..so much for my happy ending.


Så har första veckan på årets sommarjobb avverkats och så även helgen. Känns som man bara hinner vakna upp på måndags morgonen och några enstaka timmar senare är man redo för söndags rullen som visas på tv3, och så var den veckan till ända.

Just nu ser schemat väldigt enformigt ut med tanke på att det man i princip hinner med är jobb, fotboll och nått enstaka gästspel på något av alla de 1000 olika uteställena i enormt stora Piteå.

Denna helg spenderades på fredagen på stugan med mor, far o erica för käk o sen en båtfärd till Hällholmen till mosters stuga. Väl där befann sig även ena A-k och Nicke o barnen, kul att träffa Pop-up och som vanligt lika underhållande haha. Därefter bar det av på nya äventyr och det blev ett stopp på roasters för att snacka lite skvaller, dock börjar det bli lite dött på den fronten så vi får väl se om man själv måste agera snart haha...

Lördagen blev det shopping på stan, hittade äntligen min outfit till omy festen vilket kändes som en enorm lättad och ska jag vara helt ärlig är jag riktigt nöjd!! Sedan bar det av till djupviksgatan för grillning och efter många om och men så lyckades vi få i oss lite flintastek och supergoda grillade potatisar o en smarrig sallad. Därefter korade erica upp medan jag fortsatte på vårt bubbelvatten. Sen bar det av till Jonna som fyllde år dagen till ära, riktigt trevligt måste jag säga. Väl ute vet jag inte om jag kan hurra speciellt mycket men man kan inte alltid få de man vill ha..

Sometimes we all have bad days
When everything feels far away..

När jag bestämt mig för att hemgången skulle ske helst en kvart tidigare så begav vi oss hemåt med en aning gråt i halsen måste jag erkänna..som jag sa igår så var det just den här skrällen som mitt sjätte sinne hade varnat mig för och om jag ska vara ärlig hade jag det nästan på känn..tyvärr. Dock vet jag att jag kan lita på den andra parten så det är lugnt nu, dock rök en stor del av min motivation även av den här smällen, kan verka löjligt men nått måste man ju ha som mål och detta var verkligen ett av delmålen. Men som en klok man sa så är det bara att bryta ihop och komma igen så löser sig allt.

För att lyfta fram de senaste veckornas stora mål så blåser vinden åt helt rätt håll..den ropar minus och inte plus och jag är stolt över mig själv!! Har man gett sig fan på nått så ska de fan bli så..kanske måste jag bita ihop och ta tjuren i hornen för att skapa en ny skräll..

image121


Snart match nu!!

/Åsa-The walk of life..-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback