Annars då?

Ja, va kan man säga förutom att jag är less på allt regn. När kommer den härliga sommaren som alla går och väntar på?! Sitter i skrivandets stund och slappnar av efter en prommis med erica och en härlig dusch samtidigt som jag inväntar veckans allsång på skansen. Måste faktiskt erkänna att det är något som jag helst inte missar! Dock tror jag kvällens program inte kan hålla samma klass som förra tisdagens svårslagna prgram som innehöll kändisar som verkligen bjöd till och med tanke på att Lasse x2 och Salem Al Fakir levererade som aldrig förr sist!!

Imorgon fyller våran älsklings mamma år och då vankas det kalas på stugan. Jag och syster yster har allt haft problem med en present till en person som har allt och som inte önskar sig något speciellt. Men tack vare vår list och lite tips av far så har vi lyckats även detta år, måste erkänna att det är rätt bra:)

På tal om att det regnar och är dåligt väder så känner man sig ju inte speciellt glad som man borde göra nu när det är sommar. Istället känner i alla fall jag mig smått deppad för första gången på ett bra tag och så ska det verkligen inte vara på sommarn. Kanske är det andra faktorer som spelar in men regnet gör sitt det oxå. Undra vad man skulle kunna göra för att det skulle ändras? Undra vad nån skulle kunna göra för att ändra det?

Har däremot nått trevligt att se fram emot till på lördag. Då ska nämligen vi ha kusinträff, dvs. jag & eva och våra två kusiner ska träffas och bada badtunna på stugan o käka en smarrig middag o så blir de nog party. Ska bli riktigt trevlig att det äntligen blir av!!

image133

/Åsa - There's someone for me somewhere and I still miss someone..-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback