What's new..?!

Tänkte att de var dags för ännu en blogg, var ju en vecka sen den sista..
min tenta ångest har lämnat fältet och skiftat till omtenta ångest..tyvärr lyckades jag inte med den här tentan men det är bara att ladda om inför nästa..så vad har då hänt på denna vecka kan man fråga sig...svaren kommer här:

1. I mina hets vs gråt attacker kom jag mig äntligen för att inhandla målarfärg (en nougat/choklad brun) och på några timmar var min fondvägg brun och mina attacker var som bortblåsta!! HÄRLIGT!!:)

2. Nästa attack kom när jag satt på h & m:s nätbutik och spanade in de uberläckra kläderna som fanns..självklart skickades en härligt beställning in från nygatan 35 och jag har just prövat inköpen och kan inte annat än att vara super nöjd! Den gröna skjortan blev min favorit!:)

3. Lördagen slutade i festligheternas tema där jag och syster yster verkligen höll både en pch två lådor haha vinet flödade och ju fler minuter som passerade desto mer låda höll vi!! Utgången i sig blev en flopp med tanke på att vi i princip var de enda själarna på statt medan resten av pite höll till på kalles så slutade vår utekväll rätt tidigt med biggan och sängen..dock ett riktigt trevligt slut om ni frågar mig haha;) Tack alla inblandade:D

4. Så kom måndagen vilket betydde ut med det gamla och in med det nya..jag läser numera inte uber tråkig matte utan fördriver dagarna åt extremt tråkiga föreläsningar i LUA201 kursen..men man ska inte klaga på allt de här med tanke på alla mina underbara brudar som jag nu får spendera dagarna med, kunde inte ha blivit bättre:D Just love it!! Kul även med många andra gamla klasskamrater som man kan snacka sport med hehe!

5. Läste idagens tidning att det stundades hockey så jag och min vapendragare bestämde oss alldeles nu att vi ska göra ett besök på kvarnvallen ikväll, inte en dag för tidigt!! Heja PHC!!:)

6. På fredag väntar en helkväll på norrmalmia, känns som vardagsmat numera men det finns inte mycket som slår det måste jag erkänna!! Den 9/2 är det dags för mig och magnus att visa våra coaching skills även de på norrmalmia, då från den rätta sidan, hoppas vi ses!;)

Så nu har nedräkningen inför den 3:e februari börjat och viiilken fest de kommer bli..och sååå otroligt kul vi ska ha!! Hojta till om någon är sugen på att joina, ju fler desto bättre!!:)

Bäst att klä sig nu om man ska in i en ishall! Ses o hörs!!:)

/Åsa- Every song ends but is that any reason not to enjoy the music?!-


Kommentarer
Postat av: Erica

Vi är på gång, vi är laddade, vi är tända..?! :P

Fri tolkning kanske, men blir kul me heldag imorrn o en helkväll på vårt andra hem, norrmalmia, har nästan saknat stället!!

Sen får vi se vad lördagen har att erbjuda, hoppas på bra utdelning i helgen iaf, kan bli svårt att misslyckas jag menar helgen har ju stooor potential, haha :P

Hasta la vista guapa!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback