Vem tar vem?!

När jag kom hem från skolan fick jag mig en riktigt trevlig överraskning, nämligen hade min kära syster skrivit en blogg--verkligen på tiden babe!! skön läsning, älskar skämtet haha så nu blir det 2 bloggar på samma dag..men det betyder ju bara skönt läsning x2 :)

Jag fick även en aha upplevelse om helgens snack när ja läste Ericas blogg eller rättare sagt såg ericas bild på hennes blogg..så jag tänkte att jag tar mig friheten till att fortsätta på denna klockrena liknelse!!

Det var nämligen så att vi bestämde oss för utgång lördagkväll efter en fredag i fotbollens tecken och en lördag som inleddes med innebandy och fin middag hos Lundgrens, tackar tackar!!:)

Under kvällen kom vi in på alla olika ämnen som är värda att diskuteras och vi fastnade på ett specifikt som jag själv har funderat en hel del på under den senaste tiden...

Under mina stadsbesök veckorna i ända har mina ögon kunnat obeservera mycket mer än ni tror..är det något nytt ansikte, någon ny hunk(missas aldrig när man har radarn påslagen;P) eller något nytt i största allmänhet undgår detta inte mina ögon.

Just det som jag hade tänkt ta upp i denna blogg handlar om relationer och om hur viktigt det är VEM man inleder en relation med..speciellt när det, i den här stan, finns världens största och snabbaste djungeltrumma!

I nuläget är det nämligen så att det är någon som närmast kan liknas med en dresscode även stämmer in på det här med dejtande..för tänk er man kan ju inte matcha en smoking med punk-stil, en annan miss-match är slappish med bank-boy...I think I've made my point!!

Detta gäller då som sagt även i den här stan..ett typ exempel är :
¤ en PHC:are är ju helt klart en match med en Pif-brud,
¤ en Pif-brud i sin tur kan ju lätt dejta en annan idrottskille typ fotboll eller innebandy,
¤ dessa kan i sin tur i princip välja och vraka lite som de vill
¤ och sist men inte minst är tjej och kille från en liten förening som gjorda för varann, 
stämmer det inte så säg?! (kan hålla me om att de är lite krydd men i de stora hela är de typ så)

88766-77

Så nu till min vapendragares bild..Vi har ju alla sett Kalle Ankas jul (om inte, skärp er!!) och min helt klara favorit är tomteverkstaden och paraden..och i denna parad är ju tomtenissarna helt fenomenala, slår ingenting i denna värld..och hur kan man inte tycka om dockan Say: Maamaa..just love it!! Då är hon OK! Med en stämpel på rumpan spatserar hon vidare i paraden och in i tomtens säck..

För att återgå till kopplingen med bilden och ämnet så kan man summera detta som att:

¤ För att kunna dejta 'inne' kretsen i stan måste man, liksom dockan få en stämpel..så varför inte börja dela ut en OK stämpel på rumpan på de som är OK att dejta i den här stan så nya par bildas, för det är verkligen dags!!  På detta sätt vet man vilja som är bra, vilka man ska undvika och så vidare, smart eller hur?! Tror alltid det kommer va så att vissa bara "passar" ihop med folk av "samma slag som de själva..
Jag känner själv hur sjukt de låter men samtidigt är de en hel del sanning i det oxå..

Sammanfattning av helgen: Skönt att reda ut missförståndet, har varit tråkigt men nu är de ur världen! Ord som "Ni är ju stabila" och "partypleasern" värmer som bara den, tack!! Hålla låda utan dess like(som vanligt) , bra utbud på statt, överraskningar som bara den och sist men inte minst gryym musik och underbart sällskap! Haha såå bra men ack så fort de gick!:P Kul att de är härliga människor som läser bloggen, fortsätt med det!!

FOLK ladda upp inför den 3:e februari---> Dåå är de feeest!! VÄlkomna!!:)

/Åsa- I tried to be chill but your so hot that i melted..-

Kommentarer
Postat av: Erica

Bra sammanfattning babe!! Grymt bra ide dessutom, så nu är det ju bara o se till att börja "OK-stämpla" folk, ser verkligen fram emot det!! haha :P

Postat av: Åsa

jag har redan börjat haha, har inte du?!

2007-01-23 @ 18:35:23
URL: http://chicas.blogg.se
Postat av: Erica

Jo iof, både en "fjant-hottie" och en "lejonkung", haha :P

2007-01-23 @ 18:41:23
URL: http://ericaas.blogg.se
Postat av: Åsa

Vill bara lägga till att de bara är att kommentera, känns som om de bara är samma personer som skriver haha så ja uppmanar er alla att: Kommentera MERA!:P

2007-01-25 @ 10:39:16
URL: http://chicas.blogg.se
Postat av: Jonna

Haha du det var ett skojigt inlägg.. ;P

2007-01-25 @ 16:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback