Var bara tvungen..

..så här på lördagseftermiddagen sitter jag, som väldigt ofta annars, och lyssnar på grymt bra musik..och ni som känner mig vet att ja är en citat-freak och självklart är musikens värld en enorm djungel av helt otroligt bra och tänkvärda citat. Därför kommer det några stycken här:

"Men bryt inte ihop nu,
du e bara en av många människor jag drömt om.
Och du kan inte fånga Mig
och jag kan inte fånga Dig
för Jag vet att hela stan vill ha Dig"

"You always looked like you had something else on your mind
When I try to tell you, you tell me
"nevermind"
But darling when I see you, you see me"

"You got soul, you got class, you got style,
you're bad ass
Ain't no other man, it's true
Ain't no other man but you"

"As he goes left and you stay
right"

"What goes around, goes around, goes around, comes all the way, back around"

"Well, you done done me and you bet I felt it
I tried to be chill but your so hot that i melted "

"Excuse me, Do you have the time?
'Cause I've been here waiting since a quarter after nine
And it is not true love that I'm hoping I will find
No the truth is that I just don't want to be alone tonight"

Som sagt så finns det en hel del men det här var lite smakprov iaf, hoppas något fastnade för just dig:)
Bara en vecka kvar nu..såå grymt skojj de ska bli, kanske man lånar fars ölpump..vore ju himla trevlig:D

/Åsa- Att nått så nära kan va så långt bort...

88766-57








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback