Tenta-ångest & beslut-ångest..


Nu sitter man återigen i en sån här knivig situation..ångesten kokar upp över mina öron och det gäller inte bara den stundande tentan, som just vid detta klockslag ligger ca. 15 timmar bort om man ska testa mina matte skills:P (med tanke på att tentans innehåll är just skräcken matte!!), utan även beslut ångest..har aldrig förr varit drabbad av detta men det är väl antagligen min vapendragares extrema sådan som har smittat av sig en aning.

Under de senaste nätterna på Nygatan 35 har man kunnat lokalisera en smått förvirrad och vilsen själ som irrat runt timme efter timme i ett försök att komma fram till det rätta beslutet...och hur lätt är de på en skala?!

Kanske beror de på tentan, kanske på nått helt annat..jag skulle nog tro på det sist nämnda alternativet eftersom mitt liv har kretsat runt just dessa grymt svåra beslut  princip i 24/7 den senaste tiden!!

Varför har jag inte kunnat sova de senaste nätterna då..antagligen för att jag någon gång i förra veckan drömde en så helt otroligt verklighetstrogen dröm som i det mildaste kan liknas med en typ av uppenbarelse haha djupt värre;) men helt ärligt fick jag mig en tankeställare om detta beslut som bör tas..iaf inom en snar framtid! Det var nått i stil med "Men har du inte förstått att det är så här det ska vara, det har alltid varit så o kommer alltid vara så oxå.." Kan låta skrämmande men det var de dock inte..kändes mer som en typ av befrielse om man kan kalla de så..tror ni förstår vad jag menar iaf..

Nu är det slutpladdrat för idag..borde ju eg sitta med ansiktet i böckerna istället för att sitta här men samtidigt kan man inte plugga ihjäl sig, eller hur?!;)

Kom just fram till att jag har spenderat hela helgen, gårdagen och även denna kväll på Norrmalmia sporthall..ska jag vara ärligt så trivs jag som fisken i vattnet men mina knän säger inte desamma..med tanke på att jag är rätt lång och stolplatserna inte är skapta för sånna som jag haha!!

Vi ses där;)

88766-50

/ Åsa- When I had you to myself, I didn't want you around..-

Kommentarer
Postat av: Erica

One way or another.. kommer du att hitta svaren på dina frågor, det vet jag! Och man vet ju aldrig hur det är om man inte testar, kanske måste testa, det är ju inte hela världen om de inte skulle funka men funkar det å andra sidan skulle de ju vara härligt!!

Jag är uppriktigt ledsen om jag råkat smitta av min beslutsångest på dig, jag vet hur grymt jobbig den är, haha!

Snart springer jag iväg o fixar dryck till din tenta imorrn o dryck till mina kommande hostattacker ikväll, sen bär de av till vårt andra hem, norrmalmia, yes! hehe

Postat av: Åsa

DU får ta o hålla tummarna för mig..09.00-14.00!!:D

2007-01-09 @ 18:31:50
URL: http://chicas.blogg.se
Postat av: Eva

Jadu babe, vad ska jag säga? Told you so kanske haha:P Nä men de löser sig som alltid.. du har ju iaf nästan insett hur de ligger till, iaf nåt! Fokusera på tentan nu bara, de kommer gå galant!

2007-01-09 @ 18:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback