Helgen som blev en mardröm..

Så sitter man här igen, som så många gånger förut..Samma situation, samma känsla och samma enorma besvikelse!! Trodde starkt på denna helg..planerna såg lysande ut och de var de oxå till en början fredagen spenderades på 23-års kalas hos Lillis i lule, vilket var mycket mycket trevligt och det bjöds på underbart god mat, tack babe!!

Utgång skulle ske på Cleo..det är här helvetet börjar..väl i taxin får man inte nån studentrabatt på minibuss och självklart måste jag börja försöka charma chauffören för att få ett bra pris, självklart gick min plan i lås och några kronor billigare blev de nog allt;) Så vi entrade Cleo och i all stress och charm-projekt glömmer icke-väsk människan åsa sin väska i taxin..men detta kommer jag på direkt och vi gör ett tappert försök för att få tag på taxin igen..och bara en liten stund efter vi börjat ringa och tjorva så dyker taxin plötsligt upp..jag springer fram snackar me killen som självklart känner igen mig och får tillbaka väskan..kvällen fortskrider och min vapendragare dyker upp för att hämta mig (GULD värt!!) och väl inne i bilen ser jag att min sminkväska är öppen och tror självklart att jag i mitt tillstånd har glömt stänga den och tänker inte mer på detta..
Nästa dag sitter jag och erica och tittar på kort som Lillis har lagt upp på Pixbox och de är då ja kommer ihåg min kamera..vars fan är den..hade ju redan packat upp hela väskan..o ingen kamera..

Slutsatsen av hela den här historian är:
Min kamera är stulen!! även halva min sminkväska och mina hörlurar till telefonen!! Jävla lulebor!!

Så till lördagens innehåll..ett besök hos farmor och farfar, en K06 på thai med erica, smarrigt värre och sedan ett besök på syster ysters lagfest! Väl där bestämde jag mig för att besöka statt nyktert och kanske t o m skaka mina lurviga..hade även planerat ett och annat deep talk eller iaf nått liknande..och visst blev det så..fick mig många tankeställare och ännu fler frågetecken...

Bestämde mig tillslut för att svälja min stolthet och agera..trodde verkligen att de skulle ge resultat men det verkar inte så iaf..så min besvikelse är Enorm..var nog kanske det sista jag trodde, men jag kan aldrig säga detta nog många gånger..people never stop surprising me!!

Nu ska man försöka vara positiv, vilket är långt ifrån det lättaste just nu men det är tur att man har dom helt klart bästa vännerna man kan ha som verkligen bryr sig!!Som en av mina vänner sa alldeles nyss..bara ta nya tag och komma igen!!

Gott folk, hoppas att ni har börjar nedräkningen inför lördagen den 3:e, ska bli hur kul som helst.hoppas det nu kommer mycket folk så ska vi röjja som få!! Är såå laddad att de it med ord går att beskriva..elin borde ju oxå va det med tanke på att hennes uppladdning började för 1½ vecka sen haha..kung bruden!!

Nää nu är det snart dags för bio med syster och Happis-Anna ska bli trevligt!! Skönt att koppla bort lite..

Adios guapas & guapos

/Åsa- As he goes left and you stay right..


88766-78

Kommentarer
Postat av: Taggad Erica

Shit happens!!

Nu är det bara att sätta sikte på nya mål!! Känner på mig att kommande helg kan bjuda på nått bra!! Det blir ju vad man gör det till o vi ska R O C K A F E T T!! hahaha..

Postat av: Jonna

Men så tråkigt med alla grejerna.. :/
Men hål humöret uppe på lördag är det ju feeest! ;D

2007-01-29 @ 20:24:56
URL: http://jonnaan.blogg.se
Postat av: Syster

inte shit happens, kom igen.. Tyckte du var modig babe, de ska du ha all cred för ska du veta! Måste ju våga för att vinna, tyvärr kanske inte vinsten alltid är den/det man hoppas på. Ger mig tusan på att du eg är starkare än nånsin du kanske bara inte vet de o känner de just nu.. Jag finns alltid här, de vet du!! Gonatt darling!! Kramar till bäst-syrran

2007-01-29 @ 22:26:36
Postat av: Åsa

Tack allihopa för att ni bryr er, är otroligt värdefullt!! Vi ska rocka som faan, erica o ja ska hålla humöret uppe, jonna hehe o eva ja ska keep going!! Laddar för fullt inför lördag!!

2007-01-30 @ 10:17:24
URL: http://chicas.blogg.se
Postat av: Jonna

OTH jäklat äger ;) btw, det närmar sig fest nu! Taggar för fullt.. :) Hihi, när ska man vara hos dig då? Pussii..

2007-02-01 @ 15:41:38
URL: http://jonnaan.blogg.se
Postat av: lillis

ja fy gumman det blev inge bra avslut på din kväll=(( vem ska nu ta bilder på lördag=(? hehe. Ska bli så roligt på lördag, och kom ihåg att du inte får köpa nått;)

PUSSSS

2007-02-01 @ 15:55:45
URL: http://lillis84.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jåå de ska bli såå skoj!! Längtar som fåå:P vi kan väl säga kring 7 Jonna:D bara taggaaaaaa

2007-02-01 @ 17:17:58
URL: http://chicas.blogg.se
Postat av: Jonna

oki, will be there :D

2007-02-01 @ 18:50:39
URL: http://jonnaan.blogg.se
Postat av: Anna

Låt denna helg bli bättre, o grattis i förskott:)

2007-02-02 @ 13:28:31
Postat av: Åsa

Tackar tackar:D De ska den no bli ska du se hehe

2007-02-02 @ 14:50:46
URL: http://chicas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback