Bättre sent än aldrig


Tänkte bara så här i efterhand önska alla ett GOTT NYTT ÅR och därmed oxå en god fortsättning. Hoppas även att julen varit till belåtenhet och att tomten var snäll i år.

Själv hade jag en utomordentlig jul och även nyår. Julen firades i sedvanlig ordning med nära och kära och ack så snäll jag måste ha varit! Juldagen slutade ju med att vi for på omy-festen vilket även det blev succé, riktigt tervligt! Nyår firades i Tärnaby/Hemavan tillsammans med min älskling och ett totalt gäng på 15 pers. Vädret var kanon, skidåkningen likaså och för att inte tala om sällskapet! Tyvärr blev, eller blev och blev var redan innan, jag o petter sjuka och fick stanna hemma en dag medan de andra åkte skidor. Tråkigt men samtidigt var helgen i det stora hela en succé! Tack för sällskapet alla inblandade, speciellt du babe;) Här kommer lite bilder från mitt jul- och nyårsfirande:

88766-66
Petter & Jag på juldan

88766-68
Världens bästa vän & världens bästa syster

88766-64
Min älskling & Jag på nyår vid 12-slaget

88766-65
Delar av vår stuga i Tärna på nyårsafton

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tror stenhårt på 2007!!:) Känner på mig att de kommer bli ett bra år!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback