Sammanfattning av Åsa (typ)..

Nu du Jonna ska du se att ja kan chocka, här kommer en lista som du:P För er som inte vet så fick vi en inofficiell order av Jonna att ta efter hennes blogg om sig själv och göra en likadan lista..och man var ju inte sen på att ta till sig order och agera..så hoppas ni lär er nått nytt om mig som ni it visste innan..:)

Första bästa kompis: Eve
Första bil: Jag har inte haft förmånen till att äga en egen bil än, men de kommer:)
Första kärlek: De måste då absolut bli Micke
Första husdjur: Våran första Tusse katt, finns ju dock en i livet nu oxå..
Första semester: Undra om de kan ha varit Mallorca
Första jobb:Fotbollsskolan i Munksund, riktigt kul!!
Första köpta skivan: Skulle nog tippa på en av de alla "absolut music" skivorna;)
Första riktiga kärlek: De är svårt, de fanns en men jag väntar nog fortfarande på den..
Första piercing: Öronen
Första konsert: Usher med syrran i Globen, såå heeeett!!

Nio sista:
Sista alkoholdrycken:
De blir no standarden Leva, möjligvis en klunk Asti haha
Sista bilfärden: Var nog med min kära mor
Sista filmen du såg: Såg just de senaste avsnittet One tree hill, ohh såå bra!
Sista ringda telefonsamtal: Ringde nyss min kära far
Sista bubbelbadet: Hmm var väldigt länge sen..snart dags igen:)
Sista spelade cd: Collision Course såklart, underbar skiva!!
Sista kyss: Känner jag nog helst att jag vill glömma..
Sista gången du grät: Fick ju som sagt då ett psykbryt i torsdags så de var väl då..
Sista måltiden: Käkade en K06 igår på Thai, mumma!!

Åtta har du nånsin.
Dejtat en av dina bästa kompisar:
Nej
Blivit arresterad: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Jajemensan
Fått ditt hjärta krossat: Absolut
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Sjoo
Haft ett one night stand: Mmm
Bussringt till någon: Haha jåå
Ljugit för någon: De har vi nog alla gjort nån gång så ja!

Sex saker du gjort idag:
1.
Käkat frulle
2. Gått en härlig prommis me Erica
3. Sett senaste Ugly Betty avsnittet
4. Lyssnat på music!
5.
Snckat allvar me Erica på msn..:P
6. Läst en grymt bra blogg om fråga chans!!:P

Fem favoriter... :
1.
Musik!!
2.
Vännerna
3. Familjen
4. Sport
5. One tree hill

Fyra personer du kan berätta allt för:
1.
Mamma
2. Evita
3. Erica
4. Elin

Tre val:
Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? SOMMAR, tveklöst!!
Choklad eller chips? Choklad såklart;)

Två saker att göra innan du dör:
1.
Skaffa barn, man, villa och ett bra jobb
2. Leva livet helt enkelt!!

En sak du ångrar:
1.
Jag lever som bekant efter mottot "man måste våga för att vinna" och "det är bättre att ångra det man inte gjorde än det man gjort" så jag borde väl egentligen inte ångra nått om man har följt detta till punkt och pricka. Men om jag ändå skulle säga nått skulle de nog bli att jag trots allt detta inte riktigt agerar alltid utan avvaktar en eller två gånger för mycket!!

Personer som jag tycker ska göra denna lista!
Självklart alla som läser detta bör ju ta efter denna ganska utelämnande och lärorika lista. DO IT är mitt tips till er där ute..man väcker många sovande björnar måste ja men det kan vara kul att kolla tillbaka på sitt liv ibland!!:) Kul tips btw Jonna!!:)

Hasta la vista guapas & guapos!!

/Åsa- Love don't come easy, well it's a game of give and take..-

88766-50


Kommentarer
Postat av: Erica

Jag antar utmaningen babe, men "typ" imorrn! :P

Postat av: Jonna

Haha nu vet man lite mer om dig.. ;P Kul att läsa om andra tycker jag! :D

2007-02-18 @ 15:38:23
URL: http://jonnaan.blogg.se
Postat av: Malin

Kul att läsa:)

2007-02-20 @ 18:49:20
URL: http://malinss.blogg.se
Postat av: Jonna

Dags för en ny blogg snart tycker jag.. ;P

2007-02-20 @ 23:20:10
URL: http://jonnaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback