I alla hjärtans tider..


Jag tänkte att de kanske är dags för en liten blogg såhär när den här speciella dagen stundar imorrn..jag är själv inte särskilt förtjust i allt detta gulligull men kanske beror de på att man inte har nån käreste att dela dagen med eller att man inte är speciellt förtjust i färgen rosa..vem vet?!
I alla fall skulle den bästa överraskningen imorrn va att det ringer på dörren där kring 6 tiden och bakom den dörren uppenbarar sig en taxichaffis men en härlig blombukett..varför inte tulpaner..för vilken tjej kan tacka nej till blommor haha men ja klarar mig nog fint utan de oxå ska ni se..

Dock spenderades söndagskvällen framför tvn och filmen som rullade på skärmen var Maid in Manhattan..och självklart lyckades jag slå på mina "citat-öron" och fånga upp ett citat som verkligen passade in på allt o på många i min omgivning just nu. Det lyder som följer:

"I think you're running. And what I can't figure out is, are you running towards something you want? Or are you running away from something you're afraid to want?"


88766-86



Kan även lägga till nästa citat som även det stämmer in bra på oss just nu. Det låter så här:

"Du kan inte fånga mig
och jag kan inte fånga dig
för jag vet att hela stan vill ha dig.."

88766-87
 
Jaaa ni det finns enormt mycket som man kan fundera över och just vid detta skrivandets tillfälle åkte Anja Pärsson ut, Maria Pietilä Holmner ligger på andra plats och Anna Ottosson hamnar precis utanför pallen..tänk att livet kan förändras så otroligt snabbt..på bara ett ögonblick kan det hända mycket!!
Viktigt att alltid tänka på att man måste våga för att vinna och att det alltid är bättre att ångra det man inte gjorde än iställer för att ångra det man gjort!! Leva livet helt enkelt!!:D


/Åsa- Happy Valentine's Day:)

Kommentarer
Postat av: Erica

Oj, så kloka ord!! Det finns så många bra frågor man kan ställa sig själv, synd bara att man inte har så många svar.. de enda jag vet just nu är att jag e ordentligt less på att springa, för de e inte alls min grej egentligen o jag är ju heller ingen ungdom längre, hehe..

Kom just på en sak, men "vågar" inte nämna det här, men det har med "att våga för att vinna" o årets fjantigaste dag att göra.. nu ska planer smidas.. hahaha..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback