En Helvetes Kväll

88766-30

måste få utlopp för mina känslor som dock har svalnat avsevärt sedan kvällen då det hände nämnligen i måndags.. Dagen i sig hade varit en för tillfället helt vanlig dag i mitt liv, dvs plugg, mat, min dagliga dos av min älskling. Sedan fick jag o petter ett erbjudande vi så klart inte kunde motstå: Åsa skulle bjuda på semlor på kvällen, smaskigt tänkte vi o begav oss dit kring 7-tiden. Smaskigt som vi sa smaskigt de va!!! Vi dåsade en bra stund i soffan sen skulle petter på träning o beslöt mig då för att bege mig hemåt pga min ihärdiga förkylning som behövde vilas bort. Väl hemma trodde jag mig ha fått urinvägsinfektion, symptomerna fanns vill jag lova men som tur var blev det inget.. Sen skulle jag maila min lärare och be om nån gammal tenta som hjälp och som av en slump öppnade jag ett av hennes tidigare mail för att bara kunna trycka reply och får till min stora besvikelse se att jag pluggat på FEL bok!!!!!!!!! Hur är det möjligt??!?!?! Böckerna heter precis samma och handlar i princip (trodde jag iaf) om samma sak, eller iaf tråkiga saker på engelska.. bara författarna som inte är desamma.. Trodde allvarligt att jag skulle smälla av!!!!! Allt detta plugg förgäves.. bara att börja om, kännes mig inte precis motiverad.. Tur att jag fick tömma min besvikelse på de människor jag bryr mig om och som bryr sig om mig.. petter, åsa, mamma o pappa vilket kändes som en lite tröst iaf..

Summa sumarum.. grymt jobbig förkylning, nästan urinvägsinfektion, fel bok!! Just den kvällen kändes det som att de inte kunde bli värre.. vilken tur att john blund gjorde att jag fick nya tag till dagen efter..

TACK ni som bryr er!!

88766-29


Kommentarer
Postat av: Åsa

Life's a bitch!! haha nää men ja förstår din ilska..men de är bara ta nya tag så löser de sig!! Fick faktiskt ett utbrott själv igår men idag är det som bortblåst..vissa personer är bara fööör osmarta titt som tätt!!

Postat av: Malin

Stackars dig, men då har du lärt dig något som dom andra inte vet:)

2007-02-21 @ 19:33:38
URL: http://malinss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback