All I want for christmas is....

Julen är nära och så även lovet, kan inte säga annat än att jag längtar grymt mkt.Bara få sova ut o läsa en bra bok o sen bara strosa på utan att behöva tänka på nått speciellt, ska bli så skönt!!

Frågan är verkligen vad jag önskar mig i julklapp..känns som det alltid blir mindre och mindre för varje år..kanske har de nått att göra med att de även blir dyrare och dyrare paket som man vill ska ligga under granen..?!

Är även super nöjd över min snygga svarta julgran som står här bredvid och sprider lite julstämning..imorrn kommer nog stämningen att höjas märkbart igen när vi ska bege oss till kyrkan för att se luciakröningen som förr året. Var väldigt mysigt med många härligt julsånger! Då fick det mig i julstämning så jag hoppas det har samma inverkan även i år!!

Något som har upptagit en stor del av min tid på senaste har varit underliga drömmar...på både gott och ont måste jag säga! Dessa drömmar är så otroligt verklighetstrogna att när jag vaknar på morgonen inte vet om det verkligen har hänt eller om det enbart var en dröm. Vet inte vad detta beror på men nått skumt är det verkligen! De drömmar som jag har drömt har mer eller mindre alltid handlat om det andra könet och jag vet inte om det är någon pik mot mig själv eller om det är jag själv som börjar inbilla mig saker och ting..det är nästan lite jobbigt att hela tiden drömma drömmar om personer som jag känner. Det är allt från kärleksförklaringar i sms till pussar med personer in public..ja herregud haha komiskt!!


I am the one and only,
Nobody I'd rather be,
I am the one and only,
You can't take that away from me


/Åsa

Kommentarer
Postat av: Erica

Vadå menar du att du just nu INTE sover ut, läser bra böcker o bara strosar?! Du e ju aldrig oppa skola tösen!! Haha..

Nu ska jag traska iväg på dejt, middag o musiktävling, inte illa! :)

Hasta la vista GUAPA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback