Toxic, valborg och hjärnskakning..

Helgen har snart passerat trots att det är en lite speciell sådan just denna gång nu när det är valborg. Hur man än vrider och vänder på det så kan man tycka att veckan går fort men det är ändå alltid så att helgen går superfort, slår aldrig fel.

Det blev utgång i fredags på Toxic som var väldigt lyckad. Vi shakade på dansgovlet som aldrig förr trots den dåliga och enformiga musiken. Damerna hade lagfest så vi slöt upp med dom på flooret vilket var en riktig hit och det var väl där jag befann mig största delen av kvällen skulle jag nog kunna säga. Kvällen bjöd på en hel del positiva överraskningar och man kan säga att allt som allt var det en riktigt lyckad kväll!

Valborg imorrn, planerna är inte många men middag, grillning, finns med i agendan iaf.. Skulle absolut va trevligt att hitta på nått mer men vi får la se va som händer..Det har pratats om detta en hel del denna vecka och har kommit fram till att man börjar bli gammal när man bara vill ta de lugnt o käka gott och bara mysa på..känns långt ifrån lika stort nu som det var när man gick på högstadiet och skulle på typ kärlekstigen eller liknande! Var dock grymt sugen på att åka till stugan och bada lite tunna imorrn på dan, får se om syster yster är på:)

Var även på fotboll igår och idag. Gårdagen slutade med förlust för div 3 och en hjärnskakning för Petter, ruggit obehagligt att se! Våran match idag vann vi med 3-1, kändes skönt trots det otroligt blåsiga vädret!

Måste bara avsluta med att jag nog aldrig kommer att sluta förundras över vissa människor..går inte med ord att beskriva vad det är jag menar men kände att jag bara var tvungen att lägga till det..

image113

/Åsa- I can see it in your eyes..-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback