Sammanfattning av gårdagens påskfest:


* Otroligt kul med SingStar-vi vann Sis haha!! Fick även veta att jag har mer vinnarskalle än vad jag trodde med tanke på att syrran alltid brukar stå för den biten!

* Ett härligt gäng me brudar som verkligen bjöd till så de räckte och blev över, TACK för kvällen babes!!

88766-107
Sköna gänget från gårdagen! 



* Utgången sa väl mycke folk, grym hetta och en hel del intriger, men samtidigt kan man bli såå less på vissa! Varför måste man ge sken för nått och sen it fullfölja det?!

* Sorry för mitt tjat om dryghet, du bevisade igår att de it stämmer..skönt!

* Borta med vinden är ett passande uttryck som genomsyrar många av de senaste händelserna...

* Svek min stolthet och inledde ett samtal, som jag inte trodde skulle hända, i en kö. Tror helt ärligt att de betydde mycket, kändes som de.

* Kvällen avslutades kanske inte i stil med resten av kvällen, någon onödig kommentar om ingenting en och annan idiot men ändå ett behövligt samtal innan man somnade gott!!

Så allt som allt så bjöd kvällen på en hel del och vi brudar lyckade som vanligt göra en otroligt bra förfest! Himla kul att statt oxå bjöd till och att människorna ute verkligen var i en bra form! Hoppas ni hade lika roligt som jag, trots all skit som vi nu försöker lägga bakom oss!! För som vi vet så löser det sig alltid ändå:)

Den ultimata slapparkvällen i kväll skulle se ut så här om ja fick min vilja igenom:

En super romantisk rulle som man bara blir förbannad på, en karra påse och Thai käk!!


    
/Åsa- Everybody knows..but you..-


 


Kommentarer
Postat av: Erica

Bra sammanfattning av kvällens toppar och dalar.. tänk att vinden kan vända sååå snabbt!!

Men du, jag har en till "ingrediens" till slapparkvällen.. en del av plan B.. mums!! hahaha..

Postat av: Åsa

Åhhå can't wait;)

2007-04-08 @ 14:27:22
URL: http://chicas.blogg.se
Postat av: Sis sr

de var riktigt skoj, tror aldrig jag skrålat så mkt förr haha

2007-04-09 @ 08:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback