Påskens händelser...

Så var påsken här men det härliga vädret verkar vara bokstavligt bortblåst (haha kul att ja ordvitsar!!)

Tänkte bara uppdatera lite om helgen:

VId 3 snåret körde jag upp på Ericas gård i Bersika och överlämnade min överraskning som bjöd på en hel del skratt och interna skämt. Hoppas du får användning av nått i helgen!! Därefter bar det av till Heejda för att kolla lite fotboll. Trots vädret så måste jag säga att det var en underhållande match, eller va säger du Erica?! Kanske du ska köra på svarta byxor nästa snöoväder haha!!

Ikväll har vi varit hemma i skutis och käkat en mysig påsk middag, tyvärr fanns inte suget där för min egen del kanske kan de bero på att jag har frysit nått så kopiöst ikväll..hoppas verkligen inte att det är nått som är pågång att bryta ut!!

Imorgon stundar nästa tradition i familjen Svärdsudd, nämligen påsk lunch hos farmor och farfar. Vi skulle till en början infinna oss kl. 14 men efter lite övertalning av mig själv och lite annat så lyckades vi flytta lunchen till kl. 13 istället, himla skönt!!

Kvällen ser lugn ut, självklart finns Så ska det låta med i agendan..det kan man ju bara inte missa när det t o m är säsongsavslutning!!

Lördagen går i festandets tecken. Mest troligt lutar det väl mot att vi brudar kommer infinna oss här hos mig där vid 7 snåret för att påbörja, vad jag tror kommer blir, en hejdundrande fest!! Längtar redan, uppladdningen är i full gång:) Tror även att det kommer att bli en överraskning i form av något musikaliskt speciellt för kvällen, vi får se hur lördagen ser ut. Sedan stundar väl hemvändarutgång på statt som kan bli mycket intressant!

Nu är det en överdos av c-vitamin och andra super huskurer för att detta inte ska bli något mer än extrem kyla..de ska nog bli bra!

Måste bara tillägga en kul grej som hände idag på skolan. Ellinor glider in på skolan och säger: "Åsa, vet du vad jag har en present till dig!" Fundersamt räcker hon över ett häfte och jag nästintill dööör av skratt, kunde inte vara mer passande!! Tack!


GLAD PÅSK PÅ ER ALLA!!

88766-106


/Åsa- Should I take a chance or should I sit and wonder of you..-



Kommentarer
Postat av: Erica

Att håna mig var väl onödigt, jag vet att jag gjorde en miss, hehe.. Ser fram emot partyt imorrn, o som sagt, det är då det gäller!! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback