mörkare o mysigare tider

88766-27


Ojoj så länge sen det var jag skrev en blogg.. nu var det alltså dags igen!! Nu när höstmörkret kommit för att stanna kändes de som att det var dags att skriva av sig lite..

Så vad händer då i mitt liv nu? Ja de kan man ju alltid fråga sig, men frågan är ju dock om nån annan är intresserad av att veta de? Om inte kan jag väl rekommendera att ni gör nåt annat nu de närmaste 2 minuterna.. eller iofs så kan du väl ge mig 2 minuter av din tid ändå:) Hur som haver, är för tillfället ute på min sista praktik innan jag är färdig gymnasielärare, SKRÄMMANDE eller hur?!?!?! Fatta att lilla jag snart är färdigutbildad, helt sjukt! "Barnen" är ju för tusan lika stora som mig känns de som!! Första dagarna hade jag helångest men de känns sakta men säkert bättre o som att jag ändå valt (ganska) rätt iaf. Skulle väl va hemskt att ha lagt ner 4½ år av sitt liv o en massa massa pengar på nånting som jag inte vill.. nä herregud, de är bara o ha rätt inställning så löser det sig..

Måste oxå passa på o skicka lite grattishälsningar när jag ändå är på g:
- Lina "berghet" Berg fyllde hela 23 år i tisdags vilket firades igår kväll med en fika på roasters med jag, lina (så klart) o linda. Blev en del skvaller som vanligt:) Jag som även trodde att jag hade VÄRLDENS smaskigaste o bjuda på men icket, dessa killar fattar inte innebörden av skvaller haha 

- Även ett stort GRATTIS till kusinbarnet Pontus som fyllde 2 år i onsdags, trevligt värre med massa släkt där.. jag o åsa agerade nannys som vanligt o detta med bravur! Inte lätt att hålla reda på nästan en handfull ungar:)

- Sist men inte minst fyllde min kära far år igår!! Grattis grattis!! Kalas fick vänta tills på söndag så då blir de mer bullar o tårta... måste verkligen träna som jag så stort hade lovat mig själv o en viss person, 2 dar denna vecka måste va rekord senaste 2 månaderna:)

Sen så stundar man ju själv de 23 åren.. känns helt okej, ingen åldersnoja här inte.. Som det stod på linas kort: Man är inte äldre än man känner sig:)

I lördags ägde ju den omtalade fotbollsavslutningsfesten rum för MSSK:s damer o herrar o de blev verkligen festen med stort F!!!!!!! Hur kul som helst!! Bad, buffée på furuborg, partaj på folkan i munksund, utgång på statt.. Tack för en mkt trevlig dag/kväll alla närvarande!! 

Nu tackar jag för mig för den här gången, på återseende alla glada mskor!! Trevlig helg!!

/Eva - du gör mig glad;)



En ros till dig sötis;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback