Hellre ute på hal is..

Känner mig extremt modig för att jag äntligen tog steget att inte vara blondin längre vilket var ett STORT steg för mig då jag mer eller mindre varit blondin hela mitt snart 23-åriga liv. Blev dock en salig blandning av färger o huvudsaken är ju att jag blev nöjd iaf. Måste bara vänja mig.. På torsdag fyller jag 23 jordsnurr som en vis kille skulle uttryckt det. Dessa jordsnurr som osökt får oss att tänka tillbaka på Bullentiden där alla som skickade inte brev var en sisådär 12-13 jordsnurr gamla. "Som vanligt är det inte pojken i filmen som skrivit brevet" haha:) Känns iaf helt okej att fylla 23, ingen spec ålder utan bara ännu ett år på nacken..



Är för övrigt inne på min sista vecka av praktiken vilket är sorgligt men samtidigt skönt.. Kommer sakna alla gulliga elever o lärare! Sista dan på fredag alltså, ska minsann bjuda på fika så de kommer ihåg mig o kan lägga ett gott ord för mig. Tänk att strömbacka kan bli min kommande arbetsplats.


Blev en lugn helg med mys o trevlig sällskap, bla pizzabakande o idol men på lördag blir de födelsedags P A R T Y, oj så kul de ska bli!!!!:) Inte igår jag festade så nu är de dags! Kan tänka mig att de kommer spelas en o annan black jack låt:)



                                    


/Eva- hellre vara ute på hal is och ha de glatt än att stå i lera o sörja!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Snart blir lillan större:P

2006-10-23 @ 22:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback