Ett återkommande problem...

Var ett bra tag sen jag skrev en blogg så jag tänkte att det var dags..

Som en början på denna blogg måste jag säga att jag saknar luncherna på stan där vid 12 snåret, dvs. den tiden då alla hotties börjar droppa in från deras arbeten och är super sugna på en lunch! Då är man där, just in the spot-light, för att förhoppningsvis få sig en titt på tha hunk!
Vad kan man mer säga om detta tillfälle då..ja kanske att man inte bara blir mätt på den mat som serveras för dagen ( tacotallrik är inte en högoddsare) utan man släcker även törsten på kärleken..kan låta lite klyschigt men samtidigt så är det detta som hela världen söker efter dagligen..nån som kan släcka denna eviga törst på kärlek!
88766-32

Ett återkommande, och även väldigt fungerand, ämne som det skrivs om på denna blogg är just kärleken..min sista blogg som jag skrev här handlade om Destiny nästa hette Är du kär i kärleken?, bloggen efter de kallade jag varken match.com eller motesplatsen.se osv.. som ni ser finns det ett mönster på denna blogg som återkommer regelbundet..kanske är det bra, kanske inte!

Denna blogg kommer garanterat inte släcka min törst på kärleken, de finns det andra som måste göra..frågan är bara vem, var och hur? Kommer man hitta sig THE ONE?Finns det någon som är perfekt, dvs, The One? 

~Fråga på fråga, men vars finner jag mitt facit?~

88766-31


Kanske måste man släppa tanken på den perfekta och istället inrikta sig på den näst bäst?!  Det går utmärkt för mig!!

Pratade med en av mina  vänner från skoltiden i veckan och frågan som kom upp nästan direkt var just :

~Hur går det med kärleken då? Har du träffat nån?~

Jag tycker verkligen att det börjar vara min tur på den där listan..vissa hinner inte mer än göra slut med sina karlar innan de har hittat en ny love of their life..inget illa menat men det skulle bara vara trevligt att hitta sin soulmate snart..som sagt tickar klockan...

Kalla mig avundsjuk/svartsjuk what ever..jag kan ta de..för visst är man avis, utan tvekan!!

När mörkret faller ner och hösten övergår till vinter känner man, i alla fall jag, att man behöver ett varmt duntäcke att värma sig under, vars kan man köpa sig ett mänsligt sådant?! Men det kanske är så att kärlek kan inte köpas för pengar, vilket jag verkligen håller med om!!

Nä nu ska jag sluta filosofera om detta oundvikliga ämne som har etsat sig fast någonstans djupt därinne i hjärnan..så de är lättare sagt än gjort att sluta tänka på det..


The One?!

Vill och måste bara lägga till att jag just sett filmen Click och jag blev helt ärligt tagen i slutet, eller det jag trodde var slutet..hur hemskt som helst för att vara en film som ska föreställa en komedi..men men den var ändå hyffsad, dock vann slutet överlägset på raksträckan och filmen klara sig bra undan på min topplista!! (det finns topplistor för allt och alla;P)

Tål att tänkas på:

"It's true we don't know what we got until it's gone, but we don't know what we've been missing until it arrives"

/Åsa- Jag håller mig från lösnummer och satsar istället på en prenumeration!;)


Kommentarer
Postat av: Erica

Har du glömt vad vi snackat om tidigare Åsa:
"Vi ska inte söka, vi skall finna!
Haha..! Om man ändå hade tålamod för det :P

Postat av: Anonym

mm haha de vore ju en klar fördel..man de har man icket!!:P

2006-10-19 @ 20:57:05
Postat av: Åsa

jag såklart de förra haha

2006-10-19 @ 20:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback