Viiilken låt...

Måste bara få vara lite ego och visa er låten om mig:P Linda tipsade mig om denna för ett bra tag sen men nu först har jag hört de..sååå kul:D


Åsa min älskling

Åsa var en tjej som jag hade en kort affär med.
Vi hade just slutat skolan och livet var underbart.
Och den ljusnande framtiden sket vi i, det var en kärleks sommar.
Hon var vacker och ung, om än inte särskilt smart.
För Åsa och mig blev sommaren en dans på rosor,
Men den vackraste ros måste vissna när det blir höst.
Och som det händer ibland, mina känslor försvann.
Jag sa tack och hej, och sökte nya revir för att stilla min hunger och törst.


Men se på henne nu, se på henne nu kråkungen har blivit en prinsessa.
Ja, se på henne, se på henne nu som jag gör.


En gång var Åsa min älskling. Det var länge sen
Hon var min älskling. Jag vet hon tänker på mig än.
Hon var min älskling. Kan bli det igen.
Gör henne ledsen en gång till så tar jag Åsa med mig och går hem.


Åsa har jämt haft svårt att hitta nya killar.
Först var det jag, sen andra nu sitter hon där med dig.
Och du ser inte ens att hon sitter där ensam men jag ser, jag vet
Att i natt ska jag leka doktor med Åsa igen.


Men se på henne nu, se på henne nu kråkungen har blivit en prinsessa.
Ja, se på henne, se på henne nu som jag gör.


En gång var Åsa min älskling. Det var länge sen.
Hon var min älskling. Jag vet hon tänker på mig än.
Hon var min älskling. Kan bli det igen.
Gör henne ledsen en gång till så tar jag Åsa med mig och går hem.

Stämmer, eller stämmer inte..de får vi väl se;)

/ Åsa - I need proof before I dare to open this heart.. - 


Kommentarer
Postat av: Erica

Käck låt men jag är skeptiskt till om den klår MIN låt, Magnifika Erica!! haha..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback