Lyxproblem, världsliga saker eller otroligt viktiga beslut?!


En väldig god gammal vän till mig sa här om dagen något som verkligen fastnade hos mig..denna person har tyvärr glidit lite onödigt långt bort från mig men jag tror starkt på en härlig återförening inom en snar framtid, vilket jag är otroligt glad för..har saknat dig killen!! De han sa var:


~ Äh du måste lära dig att tro på dig själv, de borde du göra! ~

Jag ska försöka ha det i åtanke när jag ska ta några svåra beslut och jag känner att jag tvekar, de är då jag tar fram den meningen och tror på mig själv så löser det sig!!

Just nu är det en väldigt galen cirkus som bara förlänger showen för var dag som går..ibland undrar jag om det är nån hint till mig själv för att jag ska kunna lära mig fatta svåra beslut, för de kan jag säga er att de är det verkligen. Kan tyckas vara lyx-problem för vissa, världsliga saker för andra men otroligt viktiga för mig. Det kanske inte är det bästa stället att ta upp något sånt här men samtidigt är skrivandet grymt bra problemlösnings metod..har du inte provat, då bör du pröva!

Detta världsliga problem växer och blir bara mer och mer komplicerat för var dag som går..eller ska jag säga för varje natt som går. Snart litar jag inte ens på mig själv och mina egna handlingar eller tankar. Nattens dröm skrämmer mig aningens, med tanke på att det inte är den första..skämdes nästan när väckaren ringde imorse.

88766-50


Jag har förmågan att sätta mig själv i onödigt jobbiga situationer som bara förvärrar saker och ting. Jag tappar helt förtroendet till mig själv och vet knappt vad som är sant eller falskt! Jag hoppas bara att mitt hjärta och hjärna leder mig rätt..känns som om vägarna främst består av en hinderbana med väldigt höga hinder som måste klaras av innan nästa kan påbörjas...

Jag låter ödet guida mig genom min krokiga hinderbana och förhoppningsvis går jag i mål med den bästa pokalen man kan få;) why is everything so complicated?

/ Åsa - Some things give us to much time to think...

Kommentarer
Postat av: Erica

Härlig blogg babe!! Visst kan man kalla de lyx-problem men vette tusan om jag skulle vilja byta med dig just nu.. :P Förstår att det är tufft och att tankarna bara är ett enda virr varr, men he orn sä, dvd!

Ett beslut är ett bevis på att man blivit trött på att tänka! - Nalle Puh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback