Ett nytt försök

Taskigt nog fungerade inte mitt första försök till ett inlägg - inte mitt fel vill jag tillägga. Jag tror att det fanns några tvivlare om jag överhuvudtaget skulle klara av att logga in på sidan. Jag måste erkänna att jag var en av dem och jag känner mig mindre nöjd nu när det har gått - låt oss säga sådär. För er som inte vet är jag raka motsatsen till datanörd så det här är med andra ord inte riktigt mitt element, men jag gör ett försök ändå. Och så till vår hemläxa, en presentation av las chicas.

Första bruden: Eva "Svärdet" Svärdsudd

Denna tjej är en av mina bästa, synd bara att vi större delen av året bor så många mil isär. Som tur är delar vi ett stort intresse - båda gillar att prata - vilket gör avståndet avsevärt mindre! Eva är en trogen Piteå bo, men personligen tycker jag att denna snart nyexaminerade lärare ska dra sitt flyttlass söderut efter jul! Eva är vidare ett troget MSSK-fan! Jag kan i min spåkula uttyda att denna brud kommer att kämpa för de svart/vita så länge hennes små ben bär! Fitness bruden, eller hur? Jovisst, jag måste ge henne creed för det! Men jag skulle snarare beskriva henne som ett godismonster vilket egentligen är raka motsatsen... =) Kort och gott är denna tös bäst!

För tillfället har denna läckra donna sina tassar nedtryckta i rabatterna på jakt efter ogräs. Är inte sommarjobb underbara! Jag har ett antal historier på lager om Eva, men dem sparar vi till senare! I och för sig kan jag redan nu bjuda på ett smakprov, vad sägs bara om igår då Eva drog den om bössan med krut i...

Andra bruden: Åsa Svärdsudd
Som ni kanske har förstått är Åsa lillasyster Svärdsudd. Ibland känner även jag mig som en storasyster till Åsa! Kommer ihåg då jag befann mig på andra sidan klotet och konstant bad Eva att hålla mig uppdaterad om även ditt liv. Åsa är helt enkelt världens gulligaste! Hon och jag delar ett intresse som ligger oss båda varmt om hjärtat - nämligen skor! Åsa är precis som jag en fashionista och ingen utav oss klarar av att gå förbi en skoaffär utan att slinka in och skaffa det senaste! Skor är Guds gåva till kvinnorna! Åsa är helt enkelt fabulous!

Tredje bruden: Erica Lundgren
Jag och Erica har känt varandra i kanske tre veckor nu. Med andra ord vet vi inte så mycket av varandra, men här kommer vad jag än så länge listat ut om denna brud. Erica är en trevlig tjej som är lätt att umgås med och bjuder på sig själv. Hon är rolig och skämtsam och jag ser framemot att lära känna henne ytterligare! Avslutningsvis tror jag att jag dra klassikern snäll, söt och trevlig!

Det var allt för idag!
Vi ses och hörs!

Kram Frida


Kommentarer
Postat av: Eva

Så söt du är babe, tack! Verkligen värmande ord:) You're simply THE best!!

2006-06-29 @ 17:44:05
Postat av: Erik

'Bössan med krut i' - låter nått som åsa skulle ha sagt.. du vet vad jag menar! mrs. roccolina sigfredi. Någonting som man kommer att förhöra er på imorgon då! :D

2006-06-29 @ 21:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback