Sunshine after rain?

Gomorron gomorron!

Kände att de var läge för en uppdatering, speciellt med tanke på gårdagen.. Kan ju börja med den korta versionen; För vissa av chicas lyckades kvällen sluta i tårar pga ja.. behöver jag ens nämna de?! Nä, tänkte väl nästan de.. killar, killar, killar..  De är fan inte lätt alltid men de är just då de känns som värst som man måste kämpa på o försöka vara stark även om de känns ytterst svårt! Kvällen slutade dock "lyckligt" för 2 av oss iaf, tacka vet jag att prata o reda ut saker o ting istället för att bara hålla de inne:)

Allt som allt måste jag dock säga att jag är nöjd med kvällen, trevligt var de även om de var fööör mkt folk ute o många som verkligen inte hade åldern inne, herregud!! För att slippa dessa köer o för mkt folk kan de väl göra en sån enkel grej som att kolla leg!! Måste nog ta snacket med högsta hönset på statt:P

Sen så träffade vi ju oxå den resterande delen av chicas ute, inte fy skam;) Linda o Frida, vilka härliga brudar!! Lina Bergh var ju oxå ute, vilken härlig tjej, ser fram emot vårat kommande snack har mkt att diskutera:)

Darling: Du vet att du är bäst o de kommer när de kommer, var inte orolig!! När man minst anar de, var de inte i augusti som de stod att de skulle bli action..? Hang in there!!:)

Vad mer kan jag säga.. känslorna bara finns där, vad kan man eg göra åt dom? Ingenting tyvärr.. de skulle ju vara så mkt enklare om de bara försvann men samtidigt så vill man ju inte de heller.. Återigen, de är fan inte lätt men de är väl inte meningen heller.. Tack för den trevliga pratstunden mitt i natten igår iaf, skönt att du verkligen bryr dig:)



Dagens kloka ord tillägnat er chicas: They say there will be sunshine after rain

/Eva på förvånansvärt bra humör:)


Kommentarer
Postat av: Ni vet vem..

Tack babes för att ni fångar upp mig när jag faller och för att jag får låna era axlar o gråta ut på!!

Ledsen om jag sabbade kvällens slut men ibland går det inte alltid som man tänkt sig, egentligen var det så mkt annat som låg bakom men när den dumma kommentaren släpptes blev det droppen som fick mig att svämma över och tårarna kunde inte hållas tillbaka tyvärr..

Men jag är ok nu, mkt tack vare er!!
KRAM på er CHICAS!!

2006-07-16 @ 19:10:22
Postat av: Åsa

ALLTID babe..de är sånt som händer!!Du vet att du inte var ensam hehe

2006-07-16 @ 20:28:17
Postat av: lina bergh

vet ej vem du är men jag googlade på mitt namn och kom hit, vem är denna lina bergh som du skriver om?

från en nyfiken.

2007-03-18 @ 16:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback