SPÖKEN inte grodor?

88766-11                      

Så då har även jag fallit in i ericas o åsas grodprat.. eller inte helt då jag inte riktigt är beredd att hålla med om dessa grodor.. för mig känns den/dom mer som spöken på nåt sätt:) Just detta speciellt söta spöke slutar inte att spöka i min hjärna, kan som inte hjälpa de.. men men de är väl så de är.. Du kommer nog att spöka ett bra tag skulle jag tro, men känns iaf mkt bättre o de visar ju att jag är på god väg:) Väldigt trevligt att vi kan prata normalt o att du ringde idag var ju himla kul!

Nog om detta! Imorrn är det cup i Byske som gäller på dan o sen lagfest på kvällen, blir på standardplacet, stort o ställa upp än en gång sis!! Dig kan man lite på!!:) Ska bli trevligt, stammisarna ska ut än en gång, eller hur chicas hehe;) Kungarna på stället o dansgolvet som vanligt!! Tillbaka till cupen, är lite småskeptisk hur de kommer gå, ska möta ett div 2 lag o två div 3 lag.. vi får väl helt enkelt slå från underläge, iaf kul med cup!!

Blev ju utgång i onsdags oxå; jag, linda, erica o åsa, nästan hela chicasgänget:) Bara frida som jobbade på biggan, där jag förövrigt avslutade kvällen o mötte en inte allt för glad frajda.. don't blame you babe!! Var trevligt o träffa lite folk ute, dock många äldre men nog intog vi danceflooret ändå o hade trevligt.. Treden om att åsa är den som stänger stället har härmed brutits!! Jag gick hem efter henne både i lördags o onsdag, tragiskt att vinna den kampen kanske?! de bjuder jag på haha:)

Nu börjar uppladdningen inför morrondagen med lite perre marre (Pepsi Max för den ovetande), chicasdrycken (förutom vin då!) nummer 1o 2 heta brudar;)

Ha en trevlig helg alla där ute!!!!

/Eva med ett spöke på loftet (ja, jag vet att de eg heter tomtar):P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback