PDOL update #1

88766-13

Så var första kvällen på den så efterlängtade PDOL avklarad, mkt trevligt start må vi säga!! Vi saknade dock en av chicas-medlemmarna som var tvungen jobba idag. Hon dök ju iaf upp på ytan o checkade läget vilket var välkommet:)

Kvällen började med jag, åsa o linda åt middag på området, blev en tacos.. nån som är förvånad?!;) Sen bar det av upp till åsa o fixade o klara drog vi sen ner på innergården eller ytan som alla nu mer använder. Där droppade det in folk allt eftersom, en del bättre en del sämre.. vissa hade vi mao kunnat skippa men men de är bara att gilla läget. Dom viktigaste var iaf där vilket ju är huvudsaken:) På ytan dracks de o surrades som aldrig förr, vi hann tom spela en kubbmatch mot grabbarna som vi ju naturligtvis gick o förlorade.. sånt som händer hehe

Iaf så drogvi väl ut kring 11 kanske, blev lite senare än planerat men bara för att vi hade så trevligt här. Mötte upp med linda o åsa som hade varit o sett johnny rocket and the broncos som var mkt bra hörde jag ryktesvägarna. Träffade även en viss Herr Svärdsudd där i början, lite i gasen kan man ju säga haha bjöd bra på sig själv o hade trevligt vilket ju är huvudsaken, eller hur papi?! haha:) Som vanligt o som alla år drog vi till Kittelfjäll där ALLA andra pitebor är, ganska tragiskt eg men men man går ju ändå dit varje år så:) Träffade en massa folk vilket var supertrevligt.. dock hade ju bara området öppet till 1 så blev ingen långvisit men hann med o shaka lite o surra god mkt. Sen som sagt så var kvällen bara slut o det var dags att inta mattälten igen, mumma:) Snikade in mig på en tacotallrik, oväntat igen?! haha sämst men är man beroende så är man:)

Sen så träffade man ju en speciell groda oxå vilket var riktigt trevligt må jag säga;) Hade fått i sig en å annan öl må jag lova hehe Så efter det var kvällen över så nu sitter vi o laddar upp för kvällens äventyr då chica-erica tillkommen men tyvärr så faller ju linda o frida bort.. tur vi hinner med fler partyn i sommar babes:) Blir o käka ute till middag ikväll oxå, ska försöka hålla mig borta från tacon haha Nä seriöst, blir kanske en thai som jag ju blev så stort rekommenderad av en viss frog, måste väl lita på dig då:) Uppladdningen fortsätter på nygatan 35A!!

Hoppas alla får en trevlig kväll!! Kom ihåg: Det blir vad man gör det till!!


/Eva- redo för kvällens äventyr o med stora förhoppningar på en mkt trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Erica

Jsg ska göra allt i min makt o lite till för att fylla upp luckorna efter Linda o Frida! NU är det nära, snart middag på stan, mums, sen hem o korka upp o duscha.. o precis i den ordningen dessutom, vi e ju tjejer o kan göra 2 saker samtidigt, duscha o dricka cider :P vi ses brudar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback