PDOL - de är över nu...

88766-13

Så var även denna helg över för i år.. tänkte försöka hitta ett enda ord som kan sammanfatta helgens bravader men de var då lättare sagt än gjort.. ett ord som dock dyker upp är intressant i den bemärkelse att man aldrig visste vad som skulle hända eller hur folk skulle bete sig från dag till dag.. People never stop surprising me skule jag väl kunna säga... menar inte nödvändigtvis intressant i en positiv bemärkelse heller utan.. svårt att förklara:)

Lämnar torsdagen eftersom den redan är utärderad:) Så över till fredag... började som vanligt med att äta smarrigt på området o sedan förfest på ytan som nu mera är vida känt i piteå iom vårat gästspel i PT haha inte heta:) De var nog som fridas mamma sa: "det syns att det bara är frida som är nykter":) Det kom iaf massor folk, dom flesta helt roliga o normala så de var ju trevligt!! Vi begav oss iaf ut senare o där hängde jag o erica tillsammans hela kvällen medans åsa var på annat hemligt uppdrag, eller hur babe?;) Vi tillbringade som alla andra kvällar mest tid i Kittelfjäll vilket var trevligt men blev lite tradigt efter 3 kvällar där.. nåja, man valde de ju själv trots allt.. Jag o erica blev iaf kvällen crybabys, vi vet inte riktigt hur de gick till men en mix av killar o mkt alkohol i blodet skulle nog vara en lågoddsare, eller hur babe?:) Kvällen slutade iaf som vanligt med mat (dvs tacos). Vi måste ju ha varit dom som fick stället att gå runt:) Kvällen avslutades för min del med väldigt trevligt sällskap, inte helt fel;) omständigheterna kunde dock ha varit lite annorlunda men man får ju inte alltid som man vill (typ aldrig!)

Lördagen började med att vi kollade på talangjakten där jonathans syster emma skulle vara med. Hon var hur duktigt som helst o kamma hem hela skiten, GRATTIS emma!!!:) Sen så blev de nån cider på dan innan vi drog ut till stugan o badade tunna o åt middag. Pappa stod för allt, det tackar vi för!
Sen var det bara att dra vidare till ytan o börja förfestandet! Massa folk nu oxå men inte alls lika roliga, många som man inte kände igen.. men de blev bra till slut ändå! Vi drog ut o såg Ledin ett tag men blev less efter typ 3 låtar, stor tabbe av oss haha Som vanligt drog vi vidare till kittelfjäll där åsa avlägsnade snabbt för ett annat hemligt uppdrag, denna uppdragmakerska:P Jag o erica pimplade cider som aldrig förr, inte undra på att pengarna tog slut som vi shoppade:) sen hände nåt som bara killar kan fixa, ar min tur att agera tröstare denna kväll.. herregud, vad säger vi bruden? crybabys är vad vi är hehe Kvällen avslutades som vanligt med mat, behöver inte nämna vilken:P

Vill rikta ett speciellt stort TACK till alla grannar runt ytan som stått ut med oss under denna helg!!! Alla i chicasgänget förtjänar oxå ett tack för en trevlig helg, utan er skulle de inte vara detsamma:) Martin Lindberg förtjänar även han ett fång rosor för allt städande, fixande o för det ständigt glada humöret!!!

Nu laddar vi upp inför lulekalaset.. ojoj hur ska detta gå?:)

/Eva - so much for my happy ending...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Klockren blogg sistaa..kunde inte ha summerat kvällarna på ett bättre sätt!!De var ett riktigt lyckat PDOL-06 måste ja verkligen säga..YTAN gjorde succé:)Å till mina crybabys..de finns it nå bättre chicas, de ska ni veta!!Uppladdningen har börjat;)

2006-07-31 @ 15:38:25
Postat av: Erica

Bra bloggat tjejen, eller cry-baby kanske man ska kalla dig och mig med för den delen, de e jobbigt med gamla spöken men tur att man har så många som bryr sig om en ändå när andra inte gör det, NI är bäst, de vet NI!!

Luleå nästa, har dock inte hört ngt om läggan än, väntar på samtal, hör av mig efter det!! :)

Postat av: Robban

Hmm, tycker det var lite bilder på de riktiga killarna i eran pixbox...illa. Sen så kunde jag inte låta bli att se inlägget "All the good ones are taken"...Jasså?! Där misstar ni er allt...;)
Måste i övrigt krypa till korset rejält.. Hade en diskussion på Ericas blogg i våras ang. Håkan Hellström. Jag måste ändra mig och säga att karlfan är ju rent grym. En fantastisk konsert och uppvisning han hade i fredags. Gåshud. Jag röjde som en trettonåring igen. Känn ingen sorg för mig Göteborg...för att jag tvivlade... PDOL rockade fett!

2006-07-31 @ 19:06:40
URL: http://vmresan.blogg.se
Postat av: Åsa

HAhaha där ser du Robban..vi hade så rätt såååå rätt:P han var riktigt bra!!

2006-07-31 @ 19:10:06
Postat av: Linda

Ok, då vet jag allt som hände i helgen. Synd att man missade det. Men hade nog minst lika roligt i Dalarna, om inte bättre...

2006-07-31 @ 19:58:33
Postat av: Robban

Åsa - Såg du ens honom själv? Nä just det, I rest my case.
Dalarna är nice...där har jag bott ;)

2006-07-31 @ 22:51:30
Postat av: Åsa

Jåå ja såg han ju..han var klockren!!;)

2006-08-01 @ 10:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback