Bland grodor, prinsar och "oldies"..

88766-7

Jag har märkt att de går lite rykten runt stan om att det finns en hel del okyssta grodor som bara väntar på att få bli prinsar..min fråga är då: Vors fan håll dom hus??!

Som de flesta vet är det ju så att "I like my boys a little bit older" och det kan jag väl inte annat än att hålla med om..trots det att jag är yngst i skaran av  chicas..

Nu kanske många ställer sig frågan, varför gillar hon "oldies" och svaret på den frågan är väldigt enkelt.. i sinnet är jag ju 25 som jag och Erica alltid skojjar om och så är utbudet i min "egen" ålder inte det bästa haha!!

I alla fall blev det en spontan utgång igår kväll på 1906, första onsdagen för mig faktiskt, det var himla trevligt, bra folk å så..och självklart var 2 av "oldies" ute haha;)ingen var nöjdare än jag!!
Vad ska ja säga om dessa hotties då..det är enbart jag som tycker dom är fräscha så jag får definitivt ha dom för mig själv, dom är väl si så där i volvo, villa och vovve ålder
Men samtidigt är det väl så att..vad spelar åldern för roll.. eller hur chicas?!

En annan sak som ständigt diskutteras på skvaller-mys kvällar är dessa 10-i-topp listor, och jag måste bara säga att dom är fan inte å leka med..måste dock bara inflika med att min 10-i-topp ständigt och jämt ändras..vad kan de bero på?! "JAA jag vet inte!!";)
Dessa listor stannar tyvärr inom den närmaste kretsen..för mer info kontakta chicas gänget..haha nää skulle inte tro de, eller hur brudar!!

I alla fall måste jag bara rekommendera en grymt bra låt: The Outfield- your love  lyssna och njuuut!!

Nä nu ska ja ge mig med mina grodor och prinsar..men jag lovar er att det inte är sista gången som dessa termer kommer att användas på chicas bloggen!!:)

Sist men inte minst..Vi håller alla tummar våra tummar om att helgen kommer bli lyckad och att vi får vara bland en heeel del grodor, prinsar och "oldies", då kan jag lova er att det är en glad Åsa som ni kan stöta ihop med:)

Chicas ta de lugnt nu i helgen (eller rättare sagt inte så vi får lite smaskiga saker att läsa om i bloggen;P)

/Åsa


Kommentarer
Postat av: Erica

"You know I like my girls a little bit older.." Det är ju klockrent!! Det är alltså inte mig det är fel på.. hehe.. :P

Härlig blogg, bra att vi såhär tidigt introducerar begreppen som lär bli väl nötta här på bloggen :P

Postat av: Åsa

de var precis min tanke..de ska börjas i tid:)

2006-07-06 @ 19:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback