Sommaren lider mot sitt slut..

88766-21

Så var sommaren snart över och hur ska man sammanfatta den på ett bra sätt eg? Det första som dyker upp i mitt huvud är fantastisk!! Detta mkt tack vare mina chicas som ställt upp i vått o torrt, både på emotionellt support, trevligt sällskap, magrutor pga allt skrattande o självklart sommarens eviga festande:) Vi har alla haft våra ups & downs o vissa har de väl fortfarande (mig inkluderat) men vad har vi eg att klaga på?! Vi har ju varandra babes:)

Vad har vi då i korta drag varit med om i sommar? (betygsättning medföljer)
- Värmen: Hur länge sen var det vi fick uppleva denna underbara värme? Tack vädergudarna för ett utmärkt jobb!! * * * * *
- Festandet: Måste erkänna att det var länge sen det blev så mkt o så ofta fest som i sommar:) Men vad gör man eg i en stad som piteå om man inte festar på helgerna? Haha nu lät de där tragiskt men jag tror vederbörande förstår min tanke..? Dessa många festtillfällen har bringar många skratt men oxå tårar. Det var just i sommar som jag o erica myntade uttrycket "crybabies", eller hur babe?;) Kanske inte så bra men ibland kan man bara inte hålla tillbaka det. Vi gör ett nytt försök imorrn babe, glada miner!!:) * * * *
- Killar: Bra länk till festandet:) Finns eg inte så mkt o säga om dessa underliga varelser, de är helt enkelt ett mysterium! Dessa varelser har kommit o gått under sommaren (iaf för några av chicas), de har gjort oss lyckliga men oxå väldigt olyckliga... Men vad skulle vi eg göra utan er?:) * * *
- Kräftskivan: Gick det att få ett bättre "avslut" på sommaren än våran kräftskiva på "ytan"?! Hur kul som helst! Vi bjöd upp till mat, sång, dans o otroligt härliga mskor:) Vi bjöds ju oxå på ett gästspel av mssk:s herrar o de var ju inte fy skam. Piller bjöd ju bla upp till styrdans a la corrine corrine:) Har så här i efterhand fått väldigt bra respons av festdeltagarna så därför kan betyget inte bli annat än just dessa 5 solar * * * * *
- "Ytan": Denna beryktade gräsplätt utanför åsa, jonte, peter, martin o pierre, hur hade vi klarat sommaren utan den?:) Den har minsann fått stå ut med det ena med det tredje: grillning, PDOL-firande i dagarna långa, kräftskivan, "vanliga" fester osv osv. Denn yta blev oxå allmänt känd genom PT:s korttagning på delar av chicas under just PDOL, så nu mer är den vida känd staden runt!:) * * * * *
- Fotbollen: Ja vad kan jag mer säga än 10 vinster av 10 möjliga?!?!?! Hur bra som helst, div 3 nästa!!!:) Börjar med match imorrn mot öif där 11e segarna ska komma!! * * * * *
- Vännerna (främst chicas): Ni är helt UNDERBARA, vad skulle jag göra utan er?!?! Tack för att ni har gjort min sommar till den bästa nånsin, ni är ovärdeliga!!!:) * * * * * * * * * * (av 5 möjliga!!!)



Detta var min sommar som jag upplevt den i korta drag... Imorrn väntar match mot Öif o sen grillning med brudarna där jag som alltid är grilmästaren:) Sen blir det nog match med b-laget på sön oxå, vi ska förhoppningsvis  förstärka lite:) Sen det som vi längtar mest efter TURKIET på fredag (1/9) med familjen o erica:) Sen börjar ju skolan oxå på måndag, suck!
Frida far tillbaka till sthlm på söndag, gud vad jag kommer sakna dig vännen!! Varit härligt att få ha dig hemma i sommar!! Ska absolut komma o hälsa på dig snart!:)

/Eva - why do I have to go and make things so complicated?



Kommentarer
Postat av: Åsa

Det var sommaren som gick...på ett kick!! Perfekt sammanfattat babe..medan jag slumrade till för en stund hann du få ihop en liten blogg..härligt!! Imorgon blir de inga cry-babies utan de blir som vanligt kungarna på danceflooret och har vi tur så fiskandet av grodor lyckat och nån av oss kanske t o m får nått napp, eller rent utav fångar nån på kroken;) Ladda inför matchen nu så ses vi imorrn!! TACK chicas för en sommar som jag sent kommer att glömma!!

2006-08-25 @ 23:33:28
Postat av: Erica

Bra summering babe!!

Vilken sommar vi har haft, helt otrolig på alla plan med grodspaning o party i massor, mssk-bruttorna som är på väg mot div 3 o världens bästa CHICAS!!

Fantastiskt roligt o detta fastän vi myntat uttrycket crybabies, men det är ju trots allt bara ett tråkigt tillstånd som går över snabbt med de rätta tröstar-teknikerna o vi vet ju alla vem som besitter dessa!! :P

Nu taggar vi inför match , grillning och "grod-uppstyrning", tonight is THE night!! Haha..

Ses snart brudar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback