PDOL 2006 +++++ av Åsa



Så var de dags för min uppdatering från helgen..känns lite vemodigt att behöva avsluta en så lyckad helg, men de måste ju göras så...

Torsdagen är redan klar och jag som de andra väljer då att lämna den till de förflutan!

Så kom fredagen och den självklara festen på "Ytan"...kunde inte ha varit bättre förutsättningar: Sol, värme, vänner, underbar musik och smarrigt dricka;) Man kan ju inte annat än å bara njuta!! Behöver ja säga mer än ca 100 personer, många vackra ansikten och våran blandskiva, just love it!! Ett stort plus var ju att chicas gänget fastnade på bild i världsbladet och därmed är Ytan på kartan!!

Väl ute på området bar det av direkt av till Kittel, den stressen kanske inte var riktigt nödvändig men samtidigt vill man ju inte missa alla hotties å den klockrena musiken haha! Självklart höll Kittel samma mått som vanligt, grymt mycke folk och jag är den sista att klaga på att fräschingar som fanns där;) Kan ju säga att en hel del av dom förvånade mig till det positiva!! Himla trevligt å träffa massa folk men självklart tappade ja ju snabbt bort mina chicas..å som eva säger så var ja upptagen me annat;) Så jag och "herr x" bestämde oss för att vi skulle kolla in allas våran Håkan H..ja kan bara säga att han verkligen levde upp till mina förväntningar..UNDERBART!! Jag hatar att jag älskar dig men jag älskar dig så mycket att jag hatar mig, Du kan få mig så lätt nu, Känn ingen sorg för mig Göteborg och Ramlar..kan man komma mer lämpligt?! Det var i vart fall väldigt mysigt under hela konserten, precis vad jag behövde!!
När konserten närmade sitt slut kommer mina crybabys gående och berättar om deras mindre trevliga timme, men när de tänkte tillbaka på de skrattade de lite lätt! Sen dock Hannah E upp från ingenstans och vi avslutade vår kväll på Biggan med en Chicas burgare..mycket smaskigt!!

Lördan började med talangjakten som gav mig härlig gåshud, ruggigt bra med en värdig vinnare!!
Tog dagens första cider med mor och far i de grekiska tältet efter en "Pita Jyros", lovely!!
Därefter slöt en något bakis och sliten Magnifika Erica upp och vi bestämde oss för att njuta lite av de vackra vädret med en till cider i Kittel och ska jag vara ärlig så ville vi väl spana lite oxå;)
Väl där var de folkat till 1000 men himla trevligt! Nästa steg på schemat var åka ut till stugan för att käka och bada tunna..TACK papi för den goda maten och tunnbadet..lite stressade begav vi oss tillbaka till stan och gjorde oss festklara för att sedan slå oss ner på "Ytan" Till en början var de lite segt men så småningom kom vi igång och snart var festen lika stor som gårdagens..himla kul me så mycke nytt folk! Några skulle man ha kunnat plocka bort, men va fan de är bara PDOL en gång om året så lite snäll fick man vara:) Ytan bjöd inte upp till några speciellt hotta grabbs men på en balkong i områden var utbudet desto bättre..väldigt väldigt bra!!
Vissa personer som svängde förbi sjönk i min värld under denna kväll men samtidigt så höjdes desto fler:P Om blickar kunde döda hade ja nog varit död i Kittel efter väldigt obefogade blickar från oväntat håll..

Väl ute på området denna kväll stannade jag eva erica och angelica för att få oss en smakbit av Ledin och tacka gudarna för att vi kom då vi kom..vi hade nämligen turen att få höra "helt galen i dig"  fick bäst kritik:)
Inne på Kittel var stämningen återigen väldigt bra och med en cider i handen och min hotties på var sin sida intog vi danceflooret som så många gånger tidigare..självklart var vi kungarna!!;) På nått sätt tappades dom bort även denna kväll men jag hittade snabbt ett trevligt manligt sällskap som höll ställningarna medan brudarna var borta..måste bara inflika med att "all the good once are taken!"Vilket var väääligt synd just denna kväll men men sånt är livet tyvärr..träffade även brudarna senare och kvällen avslutades med den godaste tacosen jag har ätit på väldigt länge..perfekt avslut på helgen och som om detta inte skulle vara nog så dök de manliga sällskapet upp igen och vi hade en väldigt intressant diskussion så där på morgonkvisten innan John Blund kallade..

Tack Chicas för en klockren helg!!
Tack Marre för din insats på Ytan, utan dig hade de inte blivit samma succé!!
Tack för allt PDOL, riktigt kul hoppas på samma lycka nästa år!!:)

88766-15

/ Åsa - Alla dansar, å ja tänker e du också själv?Var e du ikväll..-

Kommentarer
Postat av: Erica

Härlig blogg babe! Jag skulle också vilja skicka ut ett TACK till "Päronen Svärdsudd" som fixat så bra med tunnbad, drinkar och mat, det var riktigt trevligt och mumsigt!!

Nu måste vi fundera ut nått till helgen, peter sviker ju som vanligt, inte oväntat, men he orn sä väl!! :P

Postat av: Åsa

jåå hörrudu he orn sää alltid;)

2006-08-01 @ 17:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback