"Kiss-incidenten"

En slöar dag som söndag tyckte jag att de kunde va dags för en ny blogg..har inte nått bättre för mig heller så de passade ju utmärkt:)

Kan börja med att uppdatera helgens bravader från lulekalaset:
De hela började med en 3 rätters middag hos Ericas päron..en delikat sådan..tackar så väldigt mycket för den päronen Lundgren, riktigt lyxigt!!Inte nog med att de bjöds på middag utan de bjöds även på lite alkoholhaltiga drycker..väldigt generöst måste jag säga och smaskigt me slush!!
Efter en lyckad "förfest" i Bersika begav vi oss mot lule med hjälp av vår privatchaufför herr Lundgren SR och självklart bjöds det på underbara toner från stereon med våran skiva..helt perfekt..(de obligatoriska snacksen följde oxå med, alltså salta pinnarna för er som inte visste de!)

Väl framme i lule vart vi ju naturligtvis outhärdligt pissnödiga och vi bestämde oss för att pissa i någon buske..det blev inte vilken buske som helst utan en i kärnan av Luleå..i stadsparken!! Eva tog första steget och pissadepå ett perfekt diskret ställe..näste man ut var erica, som tydligen inte alls gillade idéen om att pissa ute men som ställde upp för laget och gjorde de trots detta. Hon fick ta platsen bakom en parkbänk som inte alls var lika bra som evas..men man tager vad man haver och visst gick det bra tills en stor polisbil, eller S.W.A.T bil som vi kallade de, körde förbi..paniken infann sig rätt snabbt men smidiga som vi är så märkte S.W.A.T teamet inte oss och jag kunde lugnt pissa vidare på samma ställe som erica och visst fick vi oss ett GOTT skratt!! Detta är numera kännt som "Kiss-incidenten" med S.W.A.t  teamet!!

När vi tagit oss in och över den ostabila bron mot södra hamn lyssnade vi på ljuvliga toner av Lena PH..låtarna som vi fick njuta av var du kan få mig när du vill  & det ringer på min dörr
Riktigt bra live men synd bara på de dåliga ljudet! Våran rastlöshet och längtan till Kittelfjäll tog snart över och vi bestämde oss för att gå in och få en favorit i repris från PDOL..
Till en början var vi riktigt besvikna men de tog inte länge förrän vi hittade tillbaka till förra helgens stämning och som vanligt lämnade vi stället när de var som roligast och begav oss till bussen..

88766-17

Väl i bussen väntade nästa äventyr..Erica var väl ganska mycke äldst på den bussen om jag säger så och jag  och eva var inte sämre vi heller..de var med andra ord vi och fjortisarna som denna kväll hade bestämt oss för de smidiga resesättet buss..efter många tjafs och många idioter som befann sig på denna buss kom vi till slut hem och avslutade en lyckad kväll på allas våran biggan..mycket gott och nödvändigt!!
Tack babes för en härlig dag och kväll, som sagt så är chicas alltid bäst på fest!!

Idag har vi spenderat en heldag på Parken-Munksund..helt perfekt fotbollsdag måste ja säga..först var de mina brudar som hade match och som alltid annars tog de enkelt hem 3 pinnar mot Älvsbyn..3-0!! härligt brudar och sen var de herrarnas tur men de lyckades bara kamma hem 1 pinne mot SAIK..måste säga att nivån på deras matcher bara sjunker och sjunker tyvärr men kom igen grabbs, vi ska inte svika er ändå..trogna supporters som vi är;)

Kom just hem från stugan där ja har haft lite talk me min älskade mor om livet och allt vad de innebär..tur att man har sin kära mor ibland..bara för att lätta på sitt hjärta lite..en "utomstående" typ...Jag är verkligen inte en människa som tycker illa om att vara själv och så..men den senaste tiden har ja börjat känna att de är nått som saknas..ja känner mig för första gången på länge väldigt ensam..de är inte de att ja inte har kompisar och sånt, för ja har dom allra bästa man kan tänka sig!!, utan de är mer att ja saknar någon att tycka om och att bli omtyckt av.."When will waiting for the 1 be done?!" Jag känner att ja behöver lite kärlek omkring mig..måste bara tillägga att de är tur som F*n att ja har mina darlingar och mina chicas;) dom har gjort mina "ensamma" stunder till nått bra..TACK!!  Vars är alla mina grodor när man helst av allt vill ha dom??Är dom inte upptagna så är dom "out of you league" tyvärr men som papi sa till mig idag..Åsa ibland måste man sänka sina krav lite..då sa ja men papi de har ja redan gjort..och då sa den kloke mannen..men då får du väl ta å sänka dom lite till då:) tack för råden hehe!!

Nää nu är de bara att invänta de "kända" 22:22 och make a wish for something good too happen!!

Over and out chicas!!!


/ Åsa - There are truths we can't deny...

Kommentarer
Postat av: Erica

Tack Åsa nu fick du mig att dra ordentligt på smilbanden, jag har haft en liten deppig-kväll, är också less på "ensamheten" o förstår precis vad du menar!! Tur man har sina CHICAs, vad skulle man göra utan dem!! KRAM till alla!!

Postat av: Åsa

Vi får ta å styra upp de här!!

2006-08-06 @ 22:17:30
Postat av: Päronen Lundgren

Tack för att ni ville komma hem till oss, hoppas att vi snart får göra om det.
Många kramar till alla chickas från oss!

2006-08-06 @ 22:39:57
Postat av: Eva

Vill oxå passa på o tacka än en gång, om än lite sent, päronen Lundgren för den utsökta 3-rättersmiddagen!! Hur gott o trevligt som helst:) Kvällen med er brudar var ju inte helt fel heller;)

2006-08-09 @ 17:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback