Fy fan va jag är bra!

Skryt är inte min starka sida men att bli utvald av 70 personer och hamna bland de 13 bästa, då har man nått!! Fyy fan va jag är nöjd!! Så nu var de där sagt..

- Sen kan jag bara älska att 1906 ska göra en tidig men välkommen premiär nu till helgen, underbart!
- Jobb imorrn i Sikfors, ett av de bästa ställena.
- Seriepremiär på söndag i A-jaur.
- 2 samtal på 2 dar, underligt men trevligt.
- Ställt ett ultimatum till min far, 500 spänn står på spel pappa!!
- Plockat bort vinterjackorna och fram med sommarskorna, härligt.

Säkert mycket mer men de får bero..



Världens bästa Papi (dvs. om du fixar de du lovat hehe)



Å- Varför skynda på när den tiden snart är här ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback