Måndag 090330

Kom igår på att måndagens schema ekade tomt så skickade iväg ett mess till min kära syster och frågade om hon var sugen på en lule tripp. Det tog inte länge innan hon nappade, kul. Där vid halv 11 var vi på väg efter lillan hade sovit. En riktigt trevlig dag men lite shopping men mycket quality time!!

Råkade igår ut för olycka (läs: klantig olycka) då jag råkade tappa bort något som inte tillhörde mig på väg till jobbet. Detta upptäcktes först vid halv 5 snåret och PANIKEN utbröt, bara fråga VP. Letade letade och letade febrilt utan något resultat.

Besökte polisen för att se om någon vänlig själ kunde rädda min måndag, men så var inte fallet. Återvände till platsen där allt började för att pröva min detektivyrke en sista chans. Sparkar bort snö och spärrar upp mina blå. Sparkar sen sista gång och där ligger den!!! Kan möjligtvis till och med ha avgett ett glädjetjut i stundens hetta, säkert!

Var inte långt från tårar när jag sprang in till min mor och fick en välbehövlig kram. Slutet gott allting gott. Hon rekommenderade mig att köpa en trisslott, sagt och gjort åkte till Coop för att pröva min tur en gång till. Vinst 50 spänn, JAA DÅ!

De tomma föntrena fylls med nya hemligheter, känns konstigt men är nog bäst så.

"Remember those walls I built
Well baby they're tumbling down
And they didn't even put up a fight
They didn't even make a sound
I found a way to let you in again.."



Å- Jag blev ett måndagsbarn..

Kommentarer
Postat av: Erica

Vilken röta, haha



Hade du inte hittat vad du tappat så hade du behövt vinna betydligt mkt mer på trissen för att kompensera!! ;)

Postat av: Erica

Vilken röta, haha



Hade du inte hittat vad du tappat så hade du behövt vinna betydligt mkt mer på trissen för att kompensera! ;)

2009-03-30 @ 22:01:47
URL: http://ericaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

www.aryanm.blogg.se



Läs och följ min blogg, skriver om:



Mode

Skönhet

Smink

Sminktips

Tips i alla former

HOROSKOP varje måndag



Följ den med dagliga uppdateringar!

www.aryanm.blogg.se

www.aryanm.blogg.se

www.aryanm.blogg.se

2009-03-30 @ 22:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback