Att besöka en biosalong..

Har nyss kommit hem från Bio3an som de flesta andra pitebor kände jag och mina föräldrar att en tisdag passade utmärkt för en bra bio. Vi såg självklart män som hatar kvinnor, grymt grymt grymt..hade visualiserat de mesta på samma ställe från boken så de kändes extra bra. Mina förväntningar stod pall, riktigt bra film.

Satte mig tillrätta i biosalongen och provsmakade mina pop-corn, salongen fylldes på rätt snabbt och jag ljuger inte när jag säger att det endast var de två raderna längst ner som var lediga. Bredvid min mamma var det två platser lediga och med tankt på hur full salongen var så var det rätt låga odds på att platserna skulle fyllas. Sneglar lite lätt mot dörren och ser att de är någon påväg mot vår rad. En tjej kämpar sig igenom raden mot platsen bredvid min mor med sin stora täckjacka och godispåsen i högsta hugg..hon sätter sig ner och jag kan inte slita mig från tanken att det där borde vara jag, jag som går själv på en stor bio film med godispåsen i högsta hugg. Jag avundas och känner mig väldigt feg..när reklamen just ska till att börja och ljuset tonas ner så ser jag till min stora förvåning att en till person börjar kämpa sig in mot mitten av raden. Jag tänker: men våran rad är ju redan full!?!?! så slår det mig...hon var inte alls själv på bio, hon var inte alls så cool som jag hade hoppats och hennes jacka och prasslande godispåse var verkligen inte coolt.

Jag måste nog ta mig ett besök på biografen i stan, helt själv!! DE, mina vänner, ÄR COOLT!



Å-Du är den som får mig minnas alla drömmar jag har glömt
..

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hahaa, vilka funderingar du hann med där i början av bion ;) Gåre bra på jobbet? PUSS

Postat av: Jonna

Jamen så härligt. Du är i poolen du då elelr har du nått vik? Jaa nu är det bara bra med mig, har idag återgått till arbetet efter en duns av vinterkräksjukan :S Så nu njuuter jag av friheten och frisk luft, HAHA! Vad händer till helgen då? Puss och kram!

2009-03-13 @ 13:28:34
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: sara

Seriöst Åsa de är riktigt cooolt å gå själv på bio! jag ser då lätt upp till dom som är så självständiga och gör de.. go for it!! Kramas

2009-03-14 @ 09:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback