Balkongblogg..

Älskar det underbart härliga vädret!

Sitter just nu på balkongen och surfar runt lite lätt på nätet (läs. håller mig uppdaterad). Har hunnit jobba och därefter åkt ut till smultronstället näsudden och umgåtts med min kära mor och far och lapat lite sol, lovely!!

Igår var jag och min kära familj på PSG avslutningsfesten på nolia och lyssnade på världens bästa kabaré kanalen som bjöd på helt underbar musik. Jag och min mor sjöng för fulla muggar.

Veckans planering är som vanligt full:
Måndag: var jag ledig, skönt men träning på kvällen
Tisdag: idag har jag arbetat och ska lite senare bege mig neråt mot nodo för lite uppdatering
Onsdag: Jobb till 16, match 19.30, vidare till VP som vi ska fira för fulla muggar för att sedan gå ut på 06!
Torsdag: Jobb, karlbergsteater på kvällen, har längtat!
Fredag: Ledig men examensmiddag på kvällen med hela familjen på Valdino.
Lördag: Jobb sen Juntafest med juntagänget
Söndag: Jobb och andas ut..

Spanar hela dagarna, tycker jag får lite gehör..
Det enda som saknas just nu...

Å- Sommar, sommar och sol, havet och vinden och doft av kaprifol..

Kommentarer
Postat av: VP

Vågar du sola efter söndagens stekning??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback