Tomorrow..

Imorrn är den dagen på året som vi singlar avskyr allra mest. Vet att jag år efter år skriver eller uttrycker denna känsla för att jag verkligen tycker att det är jobbigt. Det är rosa små hjärtan på allt och alla och man kan inte ens gå på stan utan att man stöter på puss-rutor, rosa ballonger, hjärtan och mycket annat lull lull.

Imorrn ska jag jobba, se innebandy, möta den där blicken som får mig ur balans, se melodifestivalen och gå och lägga mig. Närmare bestämt en helt vanlig lördagskväll. Jag ska inte för en sekund märka av att det är alla hjärtans dag utan för mig är det den 14:e februari, en helt vanlig lördag i mitt helt vanliga liv.

OM det nu mot formodan skulle vara så att jag skulle bli överraskad av någon prins på en vit springare(ja så troligt är det att någon skulle uppvakta mig imorrn, sen är jag ju ändå allergisk haha) så skulle jag vilja ha blommor, inte rosor utan tulpaner och en mysig middag. Då skulle jag vara sjuukt nöjd. Men läget är inte så för tillfället så det blir väl sitta hemma o tycka lite extra synd om sig själv och se på melodifestivalen. Men så är det bara!

Over and out.

'Cause if one day you wake up and find that you're missing me,
And your heart starts to wonder where on this earth I can be,
Thinking maybe you'd come back here to the place that we'd meet,
And you'd see me waiting for you on the corner of the street.


Å- rätt och slätt..

Kommentarer
Postat av: Lina

Äh skit i killarna imorgon, gå och köp något fint till dig själv istället=) Ska vi försöka hitta en dag till veckan och gå och fika på Nodo?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback