I wish I could be a fly on your wall..

På senare tiden har jag kommit till insikt med att jag har slutat söka (som jag gjorde konstant förut). Jag har insett att jag är ganska tillfreds med mitt liv som det är. Man blir helt enkelt lätt bekväm, så är det bara.

Igår var faster Stina på besök och som vanligt hade vi väldans mycket att prata om, alltid trevligt. Även då insåg jag nog, mer eller mindre, att jag inte söker någon. Jag ska dock inte sticka under stolen med att det finns några därute som verkligen är intressanta och som kanske skulle behövas undersökas hehe men de kommer de också!

Hade ännu en väldigt trevlig vecka och helg i form av många skratt och lite festligheter!
Tack för de alla inblandade!

Bjuder på en vimmelbild av skaran Svärdsudd/Johansson från förra helgen:



He är svårt att blogga när man har torka haha

Åsa-Who's stealing your dreams?!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Bara du är nöjd spelar det ju ingen roll om du söker eller inte. Kan ju poppa upp nått närsomhelst ändå..



Vad fina ni var på bilden! :) Kramar..

Postat av: Eva & Lisa

haha tur att man var glaaad.. Hade iaf grymt trevligt tack vare er brudar!!



Lisa är bäääst:)

2008-10-07 @ 20:57:55
URL: http://evasvardsudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback