Om du bara inte såg ut som du gör

Helgen är över, och som den var lyckad! Har haft så sjukt trevligt, älskar folk som bjuder till!

Summa sumerum:

- Hade sovfrämmande när jag kom hem torsdag natt
- Hann med ett 50 års kalas
- Lyssnade på sjukt bra musik, håkan och the papercuts åh herre- gååshud!
- Elin dansade och sjöng på scen, älsk häää!!!
- Jag dansade, alla dansade..
- Det var varmt, ack så varmt, men såå sjukt härligt
- Vi åt mycket god mat
- Jag såg och pratade med många trevliga människor
- Vi minglade
- YTAN bjöd upp som vanligt!!
- Min rygg var varm och röd med ett härligt "vitt" linne på

Kan inte annat än att tacka för denna festival och på återseende!

Nu väntar bara den efterlängtade semestern...

Åsa- I still haven´t found what I'm looking for..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback