Vad får man för att man är snäll?

Vi kom just fram till att det inte är speciellt mycket. Men som en klok man just sa till mig så lönar det sig i längden och man ska inte ändra på sig bara för de. Sen lade han även till något som värmde i hjärtat trots att ja blåste av det lika fort, nämligen:

En vacker dag kommer du råka krocka med en kille på stan, du tappar väskan, han plockar upp det och sen möts dina ögon av ett leende skapat av gud :)

Min kapning var: Synd att jag aldrig har väska då..

Nu är det slut neggat för ikväll, men ibland blir det bara fler motgångar än medgångar.

PoK


Åsa-You're hot then you're cold, you're yes then you're no..


Kommentarer
Postat av: Stina

Hej! Brukar läsa din blogg ibland. Tycker att den kan vara intressant ibland. Men du! jag tycker att du ska sluta leta, jag träffade min kille när jag som minst sökte efter någon. Tror faktiskt på den teorin. Å, Pite... känner du inte redan alla där? Res! norge? danmark? Spanien kanske?

Vad du än gör, nr 1 bli inte bitter

och de andra sluta söka!! Vem blir hittad om man ändå söker nån annan? Du är BRA!! Snygg också. tycker ialla fall jag.

2008-12-05 @ 23:10:05
Postat av: Alina

Var det rätt att Robin åkte? :)

Postat av: Lina

Hej!



Det är absolut dags för en fika snart. Vi kanske kan ta någon dag i veckan??



Ha de/Lina

2008-12-07 @ 11:27:04
URL: http://frokenbergh.blogspot.com
Postat av: simon

Låter kanon ! : ) kan komma och hämta dom någon dag! Då får du komma till oss på party! :D

2008-12-08 @ 12:30:19
URL: http://smnjhnsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback