Depression?

Asså jag fattar verkligen inte vad det är med mig just nu..
Det är ju nu man borde vara på bra humör för att vi går mot ljusare tider och för att sommaren är på intåg. Men icket hjälper de!! Känner mig sjukt deprimerad och allmänt taskig och det var väldigt länge sen jag kände mig såhär. Undrar verkligen vad det beror på...

Jag är ju vanligtvis en positiv och glad människa men just nu känns det bara som jag tycker synd om mig själv vilket leder till att jag bara blir allmänt sur/ledsen!!

Vill bara smälla till mig själv på kinden och säga
- Kom igen nu Åsa för faaan!!
Men det verkar vara svårare än vad jag trodde..

Hoppas helgen blir bra iaf..

/Åsa-Tonight you will rest in my mind..-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback