You & Me


88766-119

Nu har det spelats ett antal matcher på denna säsong med varierande resultat. 1 vinst, 1 oavgjort o 2 förluster, båda dessa kan tyckas onödiga då vi i båda matcherna hade chansen att få oavgjort men men too late nu, bara att ta nya tag till morgondagens drabbning, nämligen BAIK - MSSK. Ska bli spännande med tanke på att det var ett tag sen vi/jag spelade mot dem o har därför inga direkta föraningar förutom att de i tabellen ligger 1 poäng efter oss vilket inte säger så mkt i dagsläget. Vad jag vet är iaf att vi åker norrut,hela 5 mil, med förhoppning o inställning till 3 nya poäng! Vad gäller herrlaget går det väl sisådär milt uttryckt, ingen vinst so far men det vänder i sinom tid, de är jag övertygad om! Tänk om alla hade samma inställning som min darling som verkligen går in för fotbollen och framförallt laget då skulle det minsann ha inkasserats ett och annat poäng redan. Laget framför jaget som de så klychigt heter :) Deras nästa match står på fredagens agenda, denna gång derby mot PIF på kavrnvallen kl 19, be there och stötta, de ska iaf jag!!



I lördags var det brudfest först hos Berghet o sen hos syster där det som vanligt blev singstar, trevligt värre!! För en gångs skull var Lina sugen på fest o utgång så man kunde ju bara inte banga, kvällen blev lyckad trots vissa incidenter som vi håller för oss själva.. vissa killar är ju bara föör mkt!! Nu kanske du slipper allt tjafs, så look on the bright side :) Petter o co var oxå ute så kvällen kunde ju inte bli annat än succé ;) Trevligt o himla mysigt, fick mig tom två avslutande slow-dances, eva-mys på höög nivå hehe



Som jag tidigare berättat blev Petters bil stulen o så småningom återfunnen dock i icke-dugligt skick så den blev skrotad.. kanske lika bra de med tanke på skicket den var i. Nu har vi iaf skaffat en "ny" bil, eller allt annat än ny hehe Moders gamla golf ska nu "rustas upp" o bli vårat färdmedel, bättre än ingen bil alls o den duger definitivt för att skjutsa våra rumpor runt stor-stan. Tack mor för att du är så snäll o lånat ut bilen!! :)



Annars händer väl inte allt för mkt, skolan håller på ta slut o därmed även mina lärarvik vilket betyder att Pitebo-jobb stundar, suck!! men vad gör man inte för pengar?! allt för mkt tydligen..

Kan dock inte klaga på livet just nu, jag lever o mår som en prinsessa mkt tack vare dig älskling, du är för underbar!!!

You & Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback