Att vara eller inte vara...


..de är verkligen dagens, veckans, årets och livets fråga!!



Kände att det var dags för lite bloggande efter alla de senaste bravader som vi i chicas gänget bjudit upp till.

Ni har redan fått uppdatering om onsdagens utgång men måste bara lägga till att 40 taggarna borde ligga hemma i sina sängar när vi ska ut å röja på dance flooret eller hur bruds;)

I alla fall stod det lagfest på gårdagens schema och som vanligt bjöds det upp till fest på ytan..och vi var inte ensamma..igår befann sig ca 30-40 pers på YTAN (de måste ha varit nått slags rekord!!)
Vilka var då där?! De var självklart mina grabbs till grannar (dom me balkongerna mot "rätta" sidan:P), ett rätt så stort gäng me MSSK bruds, Tobbe och Co..å en määängd annat folk!! Jag kan inte annat än att säga att det var väldigt lyckat..alltid kul me mycke och nytt folk:)

Vi vart ute ett bra tag på ytan men brudsen blev lite kalla om rumpan och begav sig in mot mitt place och där fortsatte festen på helt klockrent!! Självklart var det senare dags för den alltid så obligatoriska utgången på chicas stammis ställe (1906 för dom som it visste de)..så alla grabbs som söker oss, vi infinner oss på detta ställe i stort sett alltid..de börjar bli något av vårat andra hem;)

Väl ute träffade man som vanligt en hel del människor och träningsvärken känns av bra idag efter allt knuffande on the dance floor, men de är smällar man får ta.
Dock var det ju några speciella personer som det spanades efter...en chica såg "sin" och blev lite besviken, nästa chica såg till en början inte till "sin" och kände sig grymt negg..nästa chica såg, agerade och segrade?!(Kanske iaf..väntar på en uppdatering inom en snar framtid;P) det som såg ut att bli en fortsatt negg kväll ändrade plötsligt när brudsen fick in sin radar på the hunk;) och självklart var man framme och snackade lite..och sist men inte minst träffade Å och L den alltid så stilige gobiten..man vill bara äta upp han..såå fräsch!!

Kvällen led mot sitt slut och när vi kollade oss runt märkte vi att Magnifika Erica och Eva Maria hade lämnat oss..kvar stod Åsa min älskling och Linda, my Linda...de var vi som kvällen till ära tog på oss att stänga stället!!! Och inte nog med detta..de bar även av till Big Boy efteråt där Eva och Tommy väntade på oss..när vi kliver in på biggan sitter Ida och Sara där..såå kul att träffa dom..var ju verkligen inte igår!!

Kvällen slutade med en efterfest hos Jonte..jag, Eva, Tommy, Elin, Erik och Micke..himla trevligt:)Jonte fick ett litet smakprov på mitt raggningsknep (långa naglar är inte att leka med!!)

Sist men inte minst..att vara eller inte vara det är livets stora fråga..skulle bara vilja att någon svarade på den frågan åt mig..jag tror jag vet vad ja vill, men som en vis syster yster sa till mig.."din tur kommer snart ska du se".. man kan it annat än att vänta!! du ska även ha ett stort tack för att du numera har "gett ditt tillstånd" till den här grodan..för du vet precis vad jag vill!!

Magnifika E: Du får verkligen killarna att skrika så du ska veta att snart är de våran tur..undra hur långt de är kvar till topp 3 på listan..borde vi it va där nu tycker man;)

Eva Maria: Tack för att du numera är på min sida darling..de värmer otroligt mycket!!

Linda, my Linda: Helt klart kvällens höjdpunkt att vi stängde stället!!

Nää jag tror man måste söka sig ner mot BB och käka en chicasburgare idag..nån som är sugen?!

Over and out!

/ Åsa  - "You know I like my boys a little bit older;)"

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag misstänker att min 10-i-topp lista måste uppdateras, känns som att vissa "grodor" tappat placeringar o sen måste jag nog göra vissa tillägg också :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback