Magiskt..

Fick ett gott råd av min kära vän Stinko om dessa karlar. Hon menade att adda någon på facebook som man tycker är snygg är så 2010. Sagt och gjort jag addade och han accepterade. Känner att man verkligen inte har något att förlora, nu är de upp till ödet vad som händer. Jag ångrar hellre det jag gjorde än det jag inte gjorde..

Seriepremiär idag och som vi vann..hela 8-0 blev det. Ny drabbning på torsdag och förhoppningsvis går vi därifrån med ännu en seger.

Sen till något mindre kul. Blev i natt väckt av min granne och gamla arbetskollega Susanne som sa att det var 3 polisbilar vid min bil. Panik panik panik men inte var det för att jag trodde någon hade krossat min bakruta utan för att jag var säkert på att jag skulle få böter för att jag hade parkerat fel. Jag vet, 3 polisbilar för en felparkering mitt i natten känns väl lite väl overkill men där kl 03.15 känns allt möjligt.
 
Det slutade iaf med att jag var uppe 2 timmar i natt pga att några skit ungar hade krossat min bakruta! Blir fortfarande upprörd när jag tänker på det men nu är det som de är och jag skulle älska om de tog fast ynglingarna så de fick städa upp i min bil, de är nämligen glas ÖVER ALLT!! Åhh irri!

Avslutar bara med att säga att min facebook chatt är MAGISK!! Låter de tala för sig..

Sen att jag och VP sett Dumpa honom för andra gången ikväll kan inte vara annat än underbart. Vilken film och hur många skratt vi har fått oss. Man känner verkligen igen sig, trust me! SE DEN!


/Å- The best way to make your dreams come true is to wake up


Kommentarer
Postat av: Stinko

Jag älskar att du nyttjar mina gyllene tips.

Trist med bilen, mkt störande...

Jag skulle dock uppskatta om vi kunde ta en härlig filmkväll nästa gång jag kommer till stan.

Bara höra av dig om du behöver några hotta tips på vägen. Puss

2010-05-11 @ 12:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback