Hur djup kan men egentligen bli?!

Sitter just och funderar varför man inte kan gilla foton på fejjan på de som man inte är vän med..skulle vara så extremt enkelt då..

Efter en helvetes eftermiddag kommer jag på mig själv att fundera väldigt mycket över livet. En annan situation kan vara när man sitter på jobbet och de pratar om barnvagnar och barnstolar och man verkligen inte har nått att komma med. Jag längtar till den dagen jag får bli mamma, det är verkligen de största som kan hända i mitt liv. Och jaaa, jag vet att de saknas nått för att de ska kunna bli nån bebbe men det är verkligen nått jag längtar efter just nu.

Idag när vi satt i skogen, jag och min kollega, kom vi in på att de flesta karlar kommer med paketlösningar och allt vad detta innebär. Jag vet inte riktigt vars jag står i den frågan men jag vet att det är mycket möjligt att de kan komma att bli så nån dag i framtiden och känner därför att jag inte ska ställa mig så främmande till detta. Min kollega och jag har ofta otroligt intressanta och trevliga samtal så det gläjder mig att jag idag fick veta att jag kommer vara kvar på Tallkotten till hösten oxå. Procenten är fortfarande oviss men det känns nästan som en världslig sak just nu.

En person gör mig väldigt nyfiken, måste undersöka saken mera..

Annars då?

Mina vänner och jag har många härliga kvällar tillsammans då de diskuteras som aldrig förr om livet och dess mening. Jag har verkligen tur som har så många fina människor i mitt liv!

Sen att jag är FÖR snäll på många plan är något jag försöker jobba på, började redan i lördags.

Tror pollen börjar härja runt för jag känner att min näsa och jag inte är densamma.

Att jag älskar musik och allt vad det innebär kan inte ha undgått många och med det vill jag säga att det finns så sjuuukt många bra låtar! Tack Tobias för att du ringer mig och spelar och sjunger dina fina låtar, de värmer.

Nu längtar jag efter sommar, sol, ytan och underbara sommarkvällar tillsammans med människor som jag gillar. En karl på det och livet skulle vara komplett.

Over and out!


/Å- "Vad ska man säga till nån,
som man egentligen tycker väldigt mycket om?!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback