I'm back!!

Så gör jag ett gästspel på min numera utdöende blogg. I alla fall fick jag ett il att skriva av mig lite när jag hörde på låten Dear Mr.President med Pink. Många tänkvärd ord som den där människan har sjungit!!

Det har hänt mycket sen sist jag skrev.

Jag har köpt en bil, min guldfärgade Ford Fokus kombi (ja jag vill ha en barnvagn att stoppa i bagaget!)

Jag har jobbat i Sikfors som förskollärare

Jag har fått jobb på Tallkotten på Djupviken där jag börjar imorgon, spännande.

Jag har blivit blåst som aldrig förr

Jag har hoppats, önskat och trott saker

Jag har ställt frågor utan svar..funderar fortfarande

Jag har startat en fanclub till Al-Bandy

Jag har hört enormt mycke skit

Det har blivit ett nytt år som började väldigt bra

Jag har blivit korthårig

Jag har lärt mig enormt mycket nya saker

Jag har fått nya vänner medan några av mina vänner har flyttat till storstan för att göra karriär

Jag har skrattat en massa, fällt många tårar, förundrats över mig själv, blivit besviken, ångrat mig, varit arg, irriterad, har svurit och funderat lite till..

Jag vet att det var så mycket mer jag skulle skriva i denna blogg men just nu känns det som att alla dessa olika tillfällen i mitt liv kom över mig igen. Jag har blivit många erfarenheter rikare på alla dessa händelser men ibland tror jag att man måste tänka tillbaka för att förstå vad man lärde sig av dessa.

På återseende

Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback