De senaste projektet

Besökte Lions loppis i lördags med VP. Målet var att hitta ett bord till mitt projekt men jag lyckades fynda mer än så. De blev 2 skålar i glas och ett par skor samt de omtalade bordet!! Ingen var gladare än jag och som jag kämpade med att hålla detta bord för att kunna göra fler fynd.

Ivrig som man är lämnades bordet i skutis redan samma eftermiddag och med lite hjälp av mina kära föräldrar är det klart idag. Blev hur snyggt som helst och med mina tänkta saker på kan det inte bli sämre.

Att pensionärer beter sig som idioter och tränger sig som att de tävlar mot döden är ett stort minus men att mitt bord numera är på plats övervägde hela besöket till ett stort pluss.





/Å- Nobody said it was easy..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback