Måndag 5/1 Tjugohundranio

Så var det måndag igen.
Nyår gick inte riktigt som planerat, och ja..jag tar allt hån!!
Jag sov då i alla fall väldigt gott på mosters soffa.

Sen hände det en del andra grejer som var väldigt onödiga men samtidigt så behövdes luften ränsas och jag vet att det är fel att ta upp det när det finns promille i blodet men det är svårt att inte hindra att det kommer fram tyvärr.

Nu är de i alla fall ett nytt år med nya möjliheter och ikväll bär det av till havsbadet.
Ska se mitt favoritband Storstryk som spelar för sista gången nånsin, väldigt synd.

Sen blir det att agera chaufför till mina kusiner och moster och gugge.

Nu kommer snart mor o hämtar upp mig för avfärd till skutis där de blir bilbyte och förhoppningsvis en matbit!

Auf wiedersehen..

Å-Cause he's taken you for granted..-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback