Just när det inte kunde bli värre..

..så dyker det upp något nytt som ställer till det hela och rör om i mitt huvud.

Sen att det inte bara en slump att stolar flyttas närmare, datum nämns högt så bara jag ska veta om att den och den dagen då är det fritt fram, de stora öronen fladdrar, fester nämns som inte ens skulle borda nämnas. Lite skägg är även det ett stort plus och imorrn ställs jag inför samma jobbiga situation vem vet, det kanske inte flyttas några stolar då men varför inte ta platsen bredvid på en gång!

Sen är det ju fortfarande så att den där blicken får mig ur balans. Rysningar genom hela kroppen, både på gott och ont. Väntar, längtar och hoppas fortfarande..tragiskt men sant!!

Tur att jag får åka iväg ikväll till luleå till min underbara vän Lillemor, som jag inte har träffat på år och dar, och fira hennes 25 års dag, omväxling förnöjer!!

Den där bilden har etsats fast på mitt minne, inte undra på när det finns ett stort behov att se på den varje dag..

Sen ska det tydligen komma en ursäkt från ett annat håll sades det igår, väntar med spänning..de här kan bli intressant!


Å-There is no other, to compare to you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback