En sån där blogg igen..

..ja nu kommer det en sån där blogg igen, en sån som alltid kommer när man har för mycket tid att tänka. Jobbar som en tok just nu, jätte kul att man får komma ut i arbetslivet måste jag bara lägga till.

Men så kommer det ibland stunder, dö-tid, då det börjar spinna på inne i svärdsudds hjärnan. De stunder då allt blir underbart bra eller fruktansvärt dåligt. Då allt är rätt eller då allt är fel.

Som Bert Ljung hade sagt:

"Är det så här när man är kär när man är liten (fyller ju faktiskt 23 år på tisdag!!)
Hur ska det bli när man blir kär när man blir stor?!"

Nu måste jag återgå till en helt underbar ny favoritserie, Lipstick Jungle. Förstod tidigt att jag skulle gilla denna och visst kände jag mig själv så rätt att det stämde. Ser vissa likheter..

Å- You drive me crazy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback